Mihin sijoittaa liki 60 valurautaista paistinpannua...?
Kaikki on laadukkaita ja käyttökuntoon kunnostettuja.
Mistäkö moinen määrä - sain ne ennakkoperintönä keräilyä harrastaneelta sukulaiselta, joka oli niihin lopen kyllästynyt.
Pitäisikö ne ruuvata vieri viereen keittiön seinälle vai lahjoittaa kaupungin sosiaalitoimelle, jotta köyhät saisivat pannunsa?
Kommentit (32)
Yhden pidät itse, sitten loput myyntiin ja mitkä ei mene kaupaksi viet romunkeräykseen.
Ylioppilaskunnilla ainakin on vaihtareille selviytymispakkauksia, joihin kuuluu mm. paistinpannu. Kysy olisko tarvetta?
Vierailija kirjoitti:
EIJEI älä vie mihinkään. Luetteloi ne ja myy esimerkiksi minulle. Onko ne esimerkiksi emaloitu?
Eivät ole emaloituja, vaan kaikki ovat kokonaan valurautaisia. Erilaisia patojakin on toistakymmentä.
-ap-
Aloita uusi kryptoraha "pan coin" eli pannukolikko joka on sidottu niihin.
Vie romuttamolle, maksavat käyvän kilohinnan, tosin valuraudasta ei
paljon saa.
Vierailija kirjoitti:
paljon saa.
Kuka hullu heittää pois valurautaisia pannuja tuolla tavalla?
Lahjoittelet ihmisille, monet haluaa nimenomaan tollasia. Viet kirpparille myyntiin. Jos on huonoja, vie metallinkeräykseen. Kyllä niistä ajan kanssa eroon pääset. Patoihin vois tehdä kukka-asetelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
paljon saa.
Jos ei jaksa nähdä vaivaa että myy tai jakelee niitä pois, niin mitä muutakaan niille tekee.
Myy mulle muutama.
Olen itse myynyt ja saanut hyvät hinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
paljon saa.
Jos ei jaksa nähdä vaivaa että myy tai jakelee niitä pois, niin mitä muutakaan niille tekee.
Ööh... käyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
paljon saa.
Sanoo tyhmä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
paljon saa.
Ööh... käyttää?
Kukaan ei käytä 60 valurautaista paistinpannua. Ne vievät ihan järjettömästi tilaakin.
Mulla on kolme pannua, lättypannu, tavallinen ja parilapannu. En keksi, mihin tarvitsisin enemmän.
Joten oikeasti, ainoa vaivaton tapa päästä niistä eroon on viedä ne sulatettavaksi tai lahjoittaa kerralla jonnekin. Minä en ainakaan viitsisi niitä alkaa myydä muutamalla eurolla kappale, enemmän siitä on vaivaa kuin rahallista hyötyä, jos yhtään omalle ajalleen laskee arvoa.
Ohis
Viet kirpputorille. Jos laitat "sopivan" halvan hinnan niin joku ostaa ne kaikki ja laittaa kalliimmalla myyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
paljon saa.
Ööh... käyttää?
Kukaan ei käytä 60 valurautaista paistinpannua. Ne vievät ihan järjettömästi tilaakin.
Mulla on kolme pannua, lättypannu, tavallinen ja parilapannu. En keksi, mihin tarvitsisin enemmän.
Joten oikeasti, ainoa vaivaton tapa päästä niistä eroon on viedä ne sulatettavaksi tai lahjoittaa kerralla jonnekin. Minä en ainakaan viitsisi niitä alkaa myydä muutamalla eurolla kappale, enemmän siitä on vaivaa kuin rahallista hyötyä, jos yhtään omalle ajalleen laskee arvoa.
Ohis
Aika ääliö vastaus taas.
Itse olen myynyt valurautaa 10 eurolla kappale.
Laske siitä.
Yhdestä pannusta olisin varmaan saanut 15 euroa, sen verran hyvä pannu oli ja kysyntää oli.
Lahjoitat ne ihmisille siltä varalta että rusakot hyökkäävät olohuoneeseen.
Maksaisin köyhänä hyvästä pannusta 30 kymppiä ilman sen kummempaa miettimistä.
3 kymppiä tietysti ... aivot ei taas toimi
Ei köyhille kelpaa kuitenkaan. Pitäis olla uutta ja teflonii
EIJEI älä vie mihinkään. Luetteloi ne ja myy esimerkiksi minulle. Onko ne esimerkiksi emaloitu?