Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihavilla on lähes poikkeuksetta kauniimmat kasvot kun hoikilla?

Vierailija
27.06.2018 |

Oon itse hoikka ja oikeesti aivan helvetin ruma. Ja kun katson muita hoikkia niin samoin myös ne. Myös lihavista löytyy yksittäisiä rumia, mutta tiedän niin paljon pyöreitä naisia, joilla on jumalaisen kauniit kasvot. ☹️

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On katsos täyteaineet ihan omasta takaa. Ei tule ryppyjäkään niin helposti.

Vierailija
22/27 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makuasia. Itse tykkään enemmän sellaisesta babyfacesta, jolloin lihavilla ihmisillä kasvojen rasva pehmentää ja pyöristää poskia ja leukaa.

Itsellä on aika kulmikkaat kasvot enkä tykkää siitä, ehkä siksi ihailen vastakohtaa. En silti lihota saadakseni pyöreyttä kasvoihin, vaan hyväksyn itseni tällaisena ja muut omanlaisinaan. 

Sama, itekin tykkään babyfacesta. Oon kai joku noitten välimuoto. Oon nyt lihottanut 4kg ja koitan lihottaa pari kiloa vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska me nautitaan elämän iloista eikä lasketa naama kurtussa jokaista syötyä vihreää papua. Näin kärjistäen.

Hahahahaa! Sano nyt vielä nekin kliseet, että kaikki normaalipainoiset on tuulenn*ssimia vinkuheiniä ja pulkannaruja, oikeilla naisilla on "muotoja", ja miehet tykkää siitä että naisella on "jotain mistä ottaa kiinni". 

Onhan se pallokin toki yhdenlainen muoto. 

Kannattaisiko syödä vähän enemmän niitä vihreitä papuja ja vähemmän kaikkea muuta? V*tun plösö. 

Ja toi ei sit ollu klisee :D :D :D

Vierailija
24/27 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska me nautitaan elämän iloista eikä lasketa naama kurtussa jokaista syötyä vihreää papua. Näin kärjistäen.

Hahahahaa! Sano nyt vielä nekin kliseet, että kaikki normaalipainoiset on tuulenn*ssimia vinkuheiniä ja pulkannaruja, oikeilla naisilla on "muotoja", ja miehet tykkää siitä että naisella on "jotain mistä ottaa kiinni". 

Onhan se pallokin toki yhdenlainen muoto. 

Kannattaisiko syödä vähän enemmän niitä vihreitä papuja ja vähemmän kaikkea muuta? V*tun plösö. 

Harmi, että vanhempiesi ehkäisy petti. Syynä oli todennäköisesti heidän yksinkertaisuutensa.

ohis, ystävällisesti

Enpähän sentään ole läski. 

Vielä 😁

Vierailija
25/27 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on iso leuka ja nenä. Ne katosi kauniin pehmeisiin kasvoihin lääskinä. Nyt näytän mieheltä laihana.

Vierailija
26/27 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset bodypositivetrollaukset ovat hanurista.

Vierailija
27/27 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä myös jostain syystä komeimmat miehet.

Tätä mä en koskaan lakkaa ihmettelemästä, kun vastaan tulee komea ja suht treenattukin mies sellaisen lihavan naisystävän/vaimon kanssa. Ehkä pitkissä parisuhteissa toinen on alkujaan ollut hoikka ja lihonut vasta aikojen saatossa, eikä sillä ole niin väliä, mutta sitä en tajua, että miksi joku valitsisi uudeksi kumppaniksi todella epäterveen näköisen naisen, jos on itse normaalipainoinen o_O Toisin päin näitä näkee paljon vähemmän, että mies olisi lihava ja nainen hoikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme