Työtön - Mihin sinä käytät arvokkaan ja kadehditun vapaa-aikasi?
Kommentit (22)
Haen töitä, käyn kaupassa, teen ruokaa, käyn lenkillä. Vapautta, jota kannattaa kadehtia?
Pelaan pleikkaria, surffailen netissä, urheilen ja biletän.
Olen ahdistunut ja haudon itsemurhaa. Elämä tuntuu merkityksettömältä ilman työtä. T. Korkeakoulutettu työtön
Oliko tämä kompa? AV:lla olen sinun kysymyksiisi vastaamassa.
Matkustelen, opiskelen avoimessa yliopistossa, urheilen, haen töitä ja otan aurinkoa
Haen töitä, olen nöyryytettynä, haen töitä, tapaan kusipäisiä yrittäjiä…,
Iltaisin lasken rahoja ja päiviä eläkeikään.
Silloin kun olin työtön, oli jatkuva stressi työnhausta ja siitä, että jotain pitäisi keksiä ettei tarvitsisi työttömänä olla. Eli ei se niin ihanaa ollut, kun samalla ahdisti koko ajan. Silloin tuli enemmän nähtyä perhettä kuitenkin kun aikaa oli enemmän. Jollain elämäntapatyöttömällä lusmulla ei ehkä stressi niin paina...
Vierailija kirjoitti:
Olen ahdistunut ja haudon itsemurhaa. Elämä tuntuu merkityksettömältä ilman työtä. T. Korkeakoulutettu työtön
Komppaan tätä t. toinen korkeakoulutettu työtön Tsemppiä sulle!
Olen nyt taas työssä, mutta parin vuoden työttömyyden aikana matkustelin, opiskelun avoimessa yliopistossa, treenasin itseni huippukuntoon, tein vapaaehtoistyötä vanhainkodissa, opettelin soittamaan pianoa. Mm näitä. Ei ollut tylsää!
Ei ole rahaa tehdä mitään. Jumitan kotona myös koska en kehtaa mennä ihmisten ilmoille, minusta on tullut mielenterveysongelmainen erakko. Mitään ihmisen elämää tämä tämmöinen ei ole. Tätäkö varten opiskelin vuosikaudet?
Kokkailen, leivon, pelaan, luen, katon sarjoja, roikun netissä, etin koulutuspaikkoja, nään kavereita, ryyppään, tylsistyn, ahdistun, stressaan
- Herään
- Itken
- Avaan av:n
- Itken
- Teen provoketjuja ja provoilen muiden ketjuissa
- Syön kupillisen nuudeleita
- Itken
- Jatkan av:n ja muiden sivujen surffailua
- Syön lisää nuudeleita
- Provoilen vielä vähän av:lla
- Itken
- Menen nukkumaan
Juon viinaa noin 5 päivänä viikossa, teen kiljua ja keitän pontikkaa, biletän tuttujen ja tuntemattomien kanssa, sekstailen random-naisten kanssa, viikonloppuna jos lapset on luonani olen selvin päin ja liikutaan luonnossa, joskus teen pimeitä töitä jos huvittaa, teen ruokaa ja käyn kaupassa.
Ja hyvin menee! :)
T. Kolmas korkeakoulutettu työtön
Vierailija kirjoitti:
Ei ole rahaa tehdä mitään. Jumitan kotona myös koska en kehtaa mennä ihmisten ilmoille, minusta on tullut mielenterveysongelmainen erakko. Mitään ihmisen elämää tämä tämmöinen ei ole. Tätäkö varten opiskelin vuosikaudet?
Miksi et kehtaa ulos mennä. Asutko pienellä paikkakunnalla jossa juoruämmät ovat kytiksellä.
Kun nyt jään työttömäksi, niin tätä taloa pitäisi hiukan korjata ja pihatöitä tehdä. Jonkin verran tuohon ajattelin (vapaa-)aikaa käyttää.
Työnhakua, omien asioitten hoitoa, kotiasioita, sexiä, urheilua. Siinäpä se tämän hetkinen pähkinänkuoressa.
Tänään koneella roilaamista ja puolitoista tuntia ulkona kävelemässä, hieno ilma!
Käytin rantaelämään koko päivän :)
Palstailen, luen kirjoja, katson sarjoja, käyn koiran kanssa lenkillä. Joskus ryyppään.