Käytiin sukulaisissa, ei ollut MAITOA eikä SOKERIA!
Paskaa vieraanvaraisuutta! Käyttäytyivät muuten ihan hyvin, mutta tarjoilut oli ala-arvoiset. Mustaa kahvia, en pysty juomaan. Oli pakko laittaa vettä. Miehelle kelpasi. Sokeria ei ollut kahvia varten, siis... millainen kotitalous, ei yhtään sokeria?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kotonani juodaan kahvi ilman maitoa ja sokeria. Niitä ei huushollistani löydy.
Eipä ole kukaan kaivannutkaan. Vaikuttaa kyllä melkoisen vanhanaikaisell kahvimaidot ja sokerit, ja kuka sitä ällömakeaa litkua edes saa alas!?
Kuka sitä kitkerää mustaa litkua saa alas? Sokeria en kaipaa mutta maito on pakko.. oksetusrefleksi tulee siitä mustan kahvin kitkeryydestä.... vaalea yai tummapaahtoista, kahvilassa tai kotona, ihan yhtä kitkerää ja ällöä....
Ja sä siis juot sitä ällöä kahvia (maidon kera)? "Hirveetä litkua, mutta kyllä mä maidon kanssa sen alas saan...". No, sellaista touhua sulla.
öö.. siis maidon kanssa se on musta tosi hyvää, mutta ei sellaisenaan. Mikä oli vaikee ymmärtää? Jos mä en tykkäis kahvista ollenkaan, se olisi pahaa myös maidon kanssa enkä joisi ollenkaan...
Härregyyd, jos aloitus teksti olisikin mennyt näin:
"Minulla oli eilen vieraita ja ne kehtas kysyä kahvin joukkoo maitoa ja sokeria. Miten joku kuvittelee juovansa kahvin toisella tavalla kuin minä"
Tämäkin olisi saanut av-mammat lynkkaus mielialalle ja aloittaja olisi ollut huono.
Sanoit mitä vaan tällä palstalla, niin saat köniis..
Ja sä siis juot sitä ällöä kahvia (maidon kera)? "Hirveetä litkua, mutta kyllä mä maidon kanssa sen alas saan...". No, sellaista touhua sulla.