Naiset jotka valittavat miehen olevan aikuinen lapsi
Että mä olen kyllästynyt siihen. Mä olen kyllästynyt niihin mainoksiin joissa naiset hämmästelee kun "meidän Jussi kerrankin osasi jotain ihan itte". Mä olen kyllästynyt niihin Facebookissa oleviin naisiin, jotka valittaa että elämä on vaikeaa kun on pieni vauva ja mies joka on kuin toinen lapsi. Tai ylipäätään pitää aikuista miestä lapsena joka ei kotona tee mitään tai osaa mitään. Tai jolta ei voi vaatia mitään.
"en minä voi mitään harrastaa kun Pekka käy joka ilta pelaamassa tennistä/säbää/jalista" jne.
Lopettakaa rutina, miehet käyttäytyy noin koska te annatte siihen mahdollisuuden.
Kommentit (2)
Mitääh? Aikuiset miehet käyttäytyvät kuin lapset "koska nainen antaa siihen mahdollisuuden"?
Eli taas syytät naisia ongelmista, jotka ovat aikuisten miesten itse valitsema käytöstapa?
Taidat itsekin olla samanlainen mieslapsi, joka ei koskaan ota vastuuta omista tekemisistään vaan aina olettaa että joku nainen hoitaa asiat hänen puolestaan ja myös muistuttaa, että hänen pitäisi käyttäytyä kuin aikuinen.
Sen siitä saa, kun valitsee miehen lihasten ja jykevyyden perusteella, eikä niiden asioiden, joilla ilmeisesti oikeasti on merkitystä.