Miksei mies löydä mitään??
Olen vähän ällistynyt tälläisestä miehistä, koska viime parisuhteessa mies oli hyvin tasavertainen kumppani, eikä ikinä tarvinnut esim. Pyytää tekemään mitään tai käymään kaupassa, kun osasi aivan itse kaiken (niin kuin kuuluu).
Mutta tämä nykyinen! Jätin eilen pöydälle foliopaketin ja mies oli ”kiltisti” laittanut sen pois puolestani. Tänään löysin sen koirien ruokakaapista... kysyin mieheltä että miksei laittanut tätä sinne missä kaikki muut tällaiset ovat ”en mä tiennyt missä ne on”. Ömm. Ollaan asuttu 2 vuotta tässä ja käyttää foliota viikoittain..
Mistä tämmöisiä syntyy?? En paapo, en tee puolesta — silti tuo kädettömyys vain pahenee! Ei löydä pesuaineita, ei osaa sitä, ei löydä tätä?
Asaaaarghhhhhhh!!! Vertaistukea pliis? Mulla sekoaa pää tuon ”lapsen” kanssa!!
Ja ollaan juteltu, tapeltu - you name it - monta kertaa 😞
Kommentit (13)
Miksi jätit foliorullan pöydälle lojumaan etkä laittanut käytön jälkeen oikealle paikalle? Ärsyttävää tuollainen käytös, että asiat jätetään lojumaan muiden siivottavaksi kuin koira jätöksensä.
Varmaan on muuta ajateltavaa. Mä tosin itse en puolen vuoden asumisen jälkeen löydä vieläkään tavaroille paikkoja, kun muutossa mies sattuneesta syystä purki tavarat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jätit foliorullan pöydälle lojumaan etkä laittanut käytön jälkeen oikealle paikalle? Ärsyttävää tuollainen käytös, että asiat jätetään lojumaan muiden siivottavaksi kuin koira jätöksensä.
Outo asenne sulla. Kokattiin, menin pesemään kädet ja rulla pois pöydältä, kun mies kattoi pöytää. Enpä jätä mitään muille siivottavaksi. Kirjoitin, että mies ystävällisyydestä laittoi sen pois.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Huhujen mukaan Albert Einstein töpeksi tuollaisia arkielämän juttuja harvasen päivä.
Itsekin huomaan joskus samaa, että ajatukset on pyörii ns. suurempien asioiden (työt, filosofia, ym.) parissa, että joku kahvipaketti päätyy pakastimeen tai muuta hullunkurista.
Ehkä hiukka huumorintajuisempi suhtautuminen asiaan auttaisi.
Mulla on just toisenlainen tunne miehestä - se ei ajattele mitään välillä. Ap
Åiti on paaponut poikaansa, siksi mies ei osaa eikä tajua.
No on sulla pienet murheet. Me ollaan naisen (45v) kanssa asuttu semisti yhdessä kohta kaksi vuotta, ja sillä menee astiat edelleen mihin sattuu. Ei haittaa pätkääkään, kun mulla edellinen pitkä liitto kariutui, niin päätin etten tollasia lillukan varsia viitsi enää murehtia. Ihana nainen kaikesta huolimatta.
Ihan normaalia. Mun mies hukkais päänsä, ellei se olis vartalossa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
nimenomaan.
Ap itse jätti foliojutun pöydälle ja oletti, että mies laittaisi sen oikealle paikalle ja viitsii vielä julkisesti valittaa asiasta, että mies ei toiminutkaan naisen oletuksen mukaan "täysin oikein". Mies sentään vähän yritti.
Seuraavan kerran kun mies jättää WC pytyn kannen ylös, niin sehän on selkeästi vauva -palstan viestin paikka. Mies voi olettaa naisen sulkevan pytyn kannen kiinni ja aikaisemmin esitetyn toiveen mukaisesti sopivan hiljaa, kolauttamatta.
Toivottavasti nainen ei vain nalkuta asiasta miehelleen, sillä kyllähän nyt naisen pitäisi parin vuoden yhteiselon jälkeen osata tuo tehdä.
(toivottavasti kanssavastaajien JSS ja ero -viestit ovat pelkkä "palstan tapa", tosissaneet ette voi olla. Valitettavasti moni nämäkin vinkit tosissaan ottaa, kun niitä tarpeeksi kauan toistelee).
No leikki leikkinä. Huolet ja murheet ovat perheissä niin kovin erilaisia.
Jaha, taas yksi ketju jossa miehestä on maalattu tarinan avuton idi.ootti, jota naiset voivat sitten joukolla mollata ja tuntea edes joskus ylemmyydentunnetta.
Eikö näitä mimmejä hävetä?
Mun mies ottaa kuvia hauskoista paikoista mihin oon laittanut tavaroita esim. Tuoremehu vitriinikaappiin. Meillä vaan nauretaan näille.
Yleensä kun palaan muelessäni näihin hetkiin kun olen tavaran sijoittanut olen ollut syväsri ajatuksissani ja en muista keskittyneeni tilanteeseen mitä teen.
Ihan hulluja juttuja on meidän parisuhteen aikana tapahtunut, lähinnä minun hajamielisyyteen liittyen.
Muutenkaan en ole mikään emäntä talossa, olen mieheni sielunkumppani ja rakastaja, elämänkumppani päivien iloksi.
Harmi jos jonkun pitää elää jatkuvassa paineessa ja nalkutuksen alaisena omassa kodissa.
Huhujen mukaan Albert Einstein töpeksi tuollaisia arkielämän juttuja harvasen päivä.
Itsekin huomaan joskus samaa, että ajatukset on pyörii ns. suurempien asioiden (työt, filosofia, ym.) parissa, että joku kahvipaketti päätyy pakastimeen tai muuta hullunkurista.
Ehkä hiukka huumorintajuisempi suhtautuminen asiaan auttaisi.