Huuuhh, tuokaa minulle tuuletin XD Niin kuuma maitokaffimiekkonen kehui minua XD
Ulk.miekkonen joka ei asu Suomessa. Chattailemme paikassa x ja hän sanoi että olen hot XD Hän on itsekin HHHHOOOTTT!! XD aivan ihana XD!!
Kommentit (7)
Tajusin juuri etten kiinnostu enää Suomimiekkosista XD. Taidan keskittyä pelkästään maitokaffeihin ja muihin ihaniin tästä lähtien XD Mitä sitä turhaan itseään kiusaamaan XD!
Vierailija kirjoitti:
Minkä näköinen sä oikein olet kun saat niin paljon aina kehuja? Muistutatko ketään julkkista?
T. Utelias
En muistuta mielestäni ketään! XD Olen nuoren näköinen ja luonnollinen!
Näin käy, kun ihmiset jättää demi.fin liian aikaisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä näköinen sä oikein olet kun saat niin paljon aina kehuja? Muistutatko ketään julkkista?
T. Utelias
Selvä, jääköön ulkonäkösi mysteeriksi. Muistatko toisesta ketjusta kommentin jossa kirjoitin että olet ok, koska et peittele nautintoasi saada kehuja ja huomiota? Kiva nähdä sinua täällä taas omana aitona itsenäsi 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Utelias
Selvä, jääköön ulkonäkösi mysteeriksi. Muistatko toisesta ketjusta kommentin jossa kirjoitin että olet ok, koska et peittele nautintoasi saada kehuja ja huomiota? Kiva nähdä sinua täällä taas omana aitona itsenäsi 😁
Sori, en nähnyt sitä kommenttia mutta muistan viestini XDDD
Vierailija kirjoitti:
Näin käy, kun ihmiset jättää demi.fin liian aikaisin
Minusta aloittaja on hauskaa vaihtelua voimaantuneisiin tosikkopalstalaisiin verrattuna
T. Utelias