Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaan kannustusta ja kehujakin

Vierailija
26.06.2018 |

Edes joskus, edes jostain aiheesta. En osaa hakemalla hakea kenenkään huomiota, enkä tee mitään kehujen kerjuun takia. Silti joskus pysähdyn miettimään, että olisihan se kiva kuulla, jos olisi jossain hyvä. Tai jos näyttäisi nätille uudessa paidassa. Tai ihan mitä vain (totuudenmukaista).

Tänään juttelin tulevaisuuden suunnitelmista, yliopistoon hakemisesta. Sen sijaan, että toinen olisi sanonut edes jotain (saati että olisi sanonut vaikka että "kiva, tsemppiä" kuten itse olen vastaavissa sanonut), niin vastassa oli pelkkä hiljaisuus. Väkisin alkaa hiipiä mieleen, että en ehkä ole kenenkään mielestä yhtään mitään. Että ehkä se hiljaisuus oli sitä, ettei kukaan usko minun pääsevän opiskelemaan. Tai kun jossain illanistujaisissa jokainen nainen saa kehun ja huomiota, ja minä en, että ehkä olen nätti vain omassa peilissä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*rutistus* olet sen varmasti ansainnut. En tunne sinua mutta varmasti olet monessakin suhteessa hyvä.

Vierailija
2/5 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas kehujen saaminen tuntuu nololta. En tiedä mikä siinä on. En osaa ottaa kohteliaisuuksia vastaan. Varmaan huono itsetunto tai jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aivan sama tunne. Olen vähentänyt ihmisten seurassa olemista, koska en jaksa heitä jos en saa tukea. Sellainen elämäntilanne nyt.

Vierailija
4/5 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas kehujen saaminen tuntuu nololta. En tiedä mikä siinä on. En osaa ottaa kohteliaisuuksia vastaan. Varmaan huono itsetunto tai jotain.

Ennemmin tässä oli varmaan toisen hyvästä tai onnesta iloitsemisesta kyse.

Vierailija
5/5 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aivan sama tunne. Olen vähentänyt ihmisten seurassa olemista, koska en jaksa heitä jos en saa tukea. Sellainen elämäntilanne nyt.

Olen huomannut saman itsessäni, etten enää oikein hakeudu mihinkään seuraan. Ja jos olen kavereiden tai lähisukulaisten seurassa, ei aina tee mieli puhua yhtään mitään. Saati, että puhuisi itsestään. Olen myös sellaisessa elämän murrostilanteessa, jossa todella kaipaisi kuulla että kyllä se siitä ja muita "latteuksia", joilla kuitenkin olisi suuri merkitys. Nyt tuntuu, ettei ketään oikein kiinnosta. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä