Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Et saanut opiskelupaikkaa. Et osoittanut hakukelpoisuuttasi määräaikaan mennessä" - vaikka olen ylioppilas...

Vierailija
26.06.2018 |

Mielenkiintoista. Olen valmistunut ylioppilaaksi 1990-luvun jälkeen, joten korkeakoulun pitäisi saada automaattisesti tieto valmistumisestani yo-rekisteristä, vaan kun ilmeisesti ei ole saanut. Opintopolussa on lisäksi nuo yo-tulokseni nähtävissä. Miksiköhän ne eivät ole menneet perille tarkistajille? Ilmeisesti kokeitani ei sitten edes tarkasteta.

Onko muille käynyt samoin?
Mitä pitää seuraavalla kerralla tehdä, jotta voi tulla valituksi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi, minua ei ole missään vaiheessa pyydetty todistamaan hakukelpoisuuttani, vaikka infosivun mukaan hakijalta pyydetään todiste, jos eivät saa rekisteristä yo-todistusta. Ei kai tässä muu auta, kuin ensi vuonna uudelleen. Tosin silloin vien yo-todistukset paikan päälle ihan fyysisinä papereina. ap

Vierailija
2/11 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ottaisit ihan yhtetyttä tuon oppilaitoksen hakijapalveluihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit saada vastauksen sieltä oppilaitoksesta.

Täältä et sitä ainakaan saa.

Vierailija
4/11 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos ottaisit ihan yhtetyttä tuon oppilaitoksen hakijapalveluihin?

Pitäisi varmaankin. Siellä tosin sanottiin ihan erikseen, ettei tarvitse mitään oppitodistuksia toimitella, jos on valmistunut v. 1990 jälkeen. Olen yhteydessä sinne, tosin aika varmasti opiskelijapaikka meni sivu suun. ap

Vierailija
5/11 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haitko ammattikorkeaan kerta puhut vain korkeakoulusta? Tuolla lukee että koskee vain yliopistoa tuo rekisteristä katsominen, AMKhon pitää lähettää todistukset.

Vierailija
6/11 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä juuri tuli sama juttu. En ollut ruksinut mitään tämänlaista hakemuksessa ja ahdistaa, että menetän mahdollisen opiskelupaikan tällaiselle asialle. Laitoin sähköpostia hakijapalevluihin ja nyt toivotaan parasta.

Vierailija
7/11 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sinne koululle. Vai haluatko sä edes päästä kouluun, kun olet noin apaattinen asian suhteen? Mikäli koulu levittelee käsiään, soita poliisille.

Vierailija
8/11 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haitko ammattikorkeaan kerta puhut vain korkeakoulusta? Tuolla lukee että koskee vain yliopistoa tuo rekisteristä katsominen, AMKhon pitää lähettää todistukset.

Ei ainakaan mun tarvinnut. Valmistuin ylioppilaaksi 2013 ja hain (ja pääsin) amkiin 2016.

Vierailija
9/11 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie asia oikeuteen ja kääri isot massit.

Vierailija
10/11 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä sinne opintotoimistoon iso ihminen. Älä viitsi olla noin avuton.

Vierailija
11/11 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä h*lvettiä sinä täällä Vauva-palstalla sitä vollotat? Jos olet 90-luvulla kirjoittanut, niin olettaisin sinun olevan aikuinen ihminen. Varmaan se palvelun tarjoaja olisi se oikea osoite ihmetellä tätä. Miten sä muka missään korkeakoulussa pärjäät, jos itseohjautuvuuden taso on tämä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi