Suupieli auki, suunympärysohottuma ei lähde pois
Miten saan paranemaan. Pesen saippualla. Laitan bepanthenia. Ei parane kokonaan helpottanut ja saa meikillä piiloon.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Ota B-vitamiinia purkista.
Joo, se onkin loppu. Pitää käydä tnä apteekissa.
Mulla auttaa Sibicort. Se paransi myös silmäluomi-ihottuman, ja tiedän kyllä, ettei kortisonia saisi luomiin laittaa, mutta laitoin kuitenkin, kun mikään muu ei auttanut. Suupielet paranivat sillä tosi nopeasti. Sibicort auttaa siis myös hiivatulehduksiin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla auttaa Sibicort. Se paransi myös silmäluomi-ihottuman, ja tiedän kyllä, ettei kortisonia saisi luomiin laittaa, mutta laitoin kuitenkin, kun mikään muu ei auttanut. Suupielet paranivat sillä tosi nopeasti. Sibicort auttaa siis myös hiivatulehduksiin.
Kiitos, ostan.
Mä tappelin varmaan kuukauden tai pari myös joskus suunympärysihottuman kanssa. Kaikkea kokeilin mutta mikään ei auttanut.
Menin sitten käymään yksityisellä lääkärillä ja hän määräsi minulle jotakin antibioottista rasvaa, jolla huuli parani melkein heti. Joku bakteeri- infektio sii oli. Kannattaa kääntyä lääkärin puoleen.
Hiiva on todennäköisin syy. Dactacortia tai vastaavaa apteekista. Yliherkkyys on toinen vaihtoehto. Oletko vaihtanut esim. hammastahnaa viimeaikoina? B-vitamiinin puutos on äärimmäisen epätodennäköinen, jos et ole paastonnut pitkään, syö äärimmäisen yksipuolisesti ja epäterveellisesti tai jos et ole rappioalkoholisti.
Vierailija kirjoitti:
Hiiva on todennäköisin syy. Dactacortia tai vastaavaa apteekista. Yliherkkyys on toinen vaihtoehto. Oletko vaihtanut esim. hammastahnaa viimeaikoina? B-vitamiinin puutos on äärimmäisen epätodennäköinen, jos et ole paastonnut pitkään, syö äärimmäisen yksipuolisesti ja epäterveellisesti tai jos et ole rappioalkoholisti.
Olen sekasyöjä kasvispainotteisella.
Syön purkista: rautaa, b12-puutos, maitohappobakteerit, d3, antiage, multivita tällä hetkellä. Multi bikbok on loppu tällä hetkellä.
Joo, pitää ostaa toi sibicort, multi b ja hiivalääke.
Alkoholia en käytä.
Oon kyl huomannut et oon syönyt nyt paljon tomaattia, voiks olla joku allergia tai ärsytys? Sen yhdistän tähän. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sekasyöjä kasvispainotteisella.
Syön purkista: rautaa, b12-puutos, maitohappobakteerit, d3, antiage, multivita tällä hetkellä. Multi bikbok on loppu tällä hetkellä.
Joo, pitää ostaa toi sibicort, multi b ja hiivalääke.
Alkoholia en käytä.
Oon kyl huomannut et oon syönyt nyt paljon tomaattia, voiks olla joku allergia tai ärsytys? Sen yhdistän tähän. :D
Multi b * eikä bikbok
Ota B-vitamiinia purkista.