Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suupieli auki, suunympärysohottuma ei lähde pois

Vierailija
26.06.2018 |

Miten saan paranemaan. Pesen saippualla. Laitan bepanthenia. Ei parane kokonaan helpottanut ja saa meikillä piiloon.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota B-vitamiinia purkista.

Vierailija
2/15 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivalääke apteekista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota B-vitamiinia purkista.

Joo, se onkin loppu. Pitää käydä tnä apteekissa.

Vierailija
4/15 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiivalääke apteekista

Joo.

Vierailija
5/15 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa Sibicort. Se paransi myös silmäluomi-ihottuman, ja tiedän kyllä, ettei kortisonia saisi luomiin laittaa, mutta laitoin kuitenkin, kun mikään muu ei auttanut. Suupielet paranivat sillä tosi nopeasti. Sibicort auttaa siis myös hiivatulehduksiin.

Vierailija
6/15 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla auttaa Sibicort. Se paransi myös silmäluomi-ihottuman, ja tiedän kyllä, ettei kortisonia saisi luomiin laittaa, mutta laitoin kuitenkin, kun mikään muu ei auttanut. Suupielet paranivat sillä tosi nopeasti. Sibicort auttaa siis myös hiivatulehduksiin.

Kiitos, ostan.

Vierailija
7/15 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tappelin varmaan kuukauden tai pari myös joskus suunympärysihottuman kanssa. Kaikkea kokeilin mutta mikään ei auttanut.

Menin sitten käymään yksityisellä lääkärillä ja hän määräsi minulle jotakin antibioottista rasvaa, jolla huuli parani melkein heti. Joku bakteeri- infektio sii oli. Kannattaa kääntyä lääkärin puoleen.

Vierailija
8/15 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saippuaa! Voiko olla allergiaa? Esim.tomaatti tai sitrushedelmä?

Vierailija
9/15 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Sibicort tehoaa muuten myös joihinkin bakteeritulehduksiin.

Vierailija
10/15 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

B-vitamiinin tai raudan puutos.

Vierailija
11/15 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tuota aiheuttaa monet huulirasvat

Vierailija
12/15 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiva on todennäköisin syy. Dactacortia tai vastaavaa apteekista. Yliherkkyys on toinen vaihtoehto. Oletko vaihtanut esim. hammastahnaa viimeaikoina? B-vitamiinin puutos on äärimmäisen epätodennäköinen, jos et ole paastonnut pitkään, syö äärimmäisen yksipuolisesti ja epäterveellisesti tai jos et ole rappioalkoholisti.

Vierailija
13/15 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sibicort mullakin auttaa suupielen halkeamiin.

Vierailija
14/15 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiiva on todennäköisin syy. Dactacortia tai vastaavaa apteekista. Yliherkkyys on toinen vaihtoehto. Oletko vaihtanut esim. hammastahnaa viimeaikoina? B-vitamiinin puutos on äärimmäisen epätodennäköinen, jos et ole paastonnut pitkään, syö äärimmäisen yksipuolisesti ja epäterveellisesti tai jos et ole rappioalkoholisti.

Olen sekasyöjä kasvispainotteisella.

Syön purkista: rautaa, b12-puutos, maitohappobakteerit, d3, antiage, multivita tällä hetkellä. Multi bikbok on loppu tällä hetkellä.

Joo, pitää ostaa toi sibicort, multi b ja hiivalääke.

Alkoholia en käytä.

Oon kyl huomannut et oon syönyt nyt paljon tomaattia, voiks olla joku allergia tai ärsytys? Sen yhdistän tähän. :D

Vierailija
15/15 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sekasyöjä kasvispainotteisella.

Syön purkista: rautaa, b12-puutos, maitohappobakteerit, d3, antiage, multivita tällä hetkellä. Multi bikbok on loppu tällä hetkellä.

Joo, pitää ostaa toi sibicort, multi b ja hiivalääke.

Alkoholia en käytä.

Oon kyl huomannut et oon syönyt nyt paljon tomaattia, voiks olla joku allergia tai ärsytys? Sen yhdistän tähän. :D

Multi b * eikä bikbok