Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvän arkielämän (pieniä) elementtejä

Vierailija
26.06.2018 |

Mitkä asiat tekevät teille elämästä ja tavallisesta arjesta hyvää? Olen erinäisten elämässäni tapahtuneiden muutosten myötä tätä alkanut pohtimaan, ja olen miettinyt mitkä ovat sellaisia asioita elämässäni, joiden läsnäoloa haluan vahvistaa ja mahdollistaa.

Olen huomannut, että eräs hyvän arjen keskeinen elementti itselleni on mahdollisuus rauhallisiin aamuihin. Tämä tarkoittaa sitä, että ehdin aamulla juoda teetä ja syödä aamupalaa, ja samalla kuunnella musiikkia ja lukea lehteä. Parhaiten tätä pystyy toteuttamaan viikonloppuisin, mutta nyt koitan juuri keksiä keinoja siihen, miten voisin myös työpäivisin tämän mahdollistaa.

Toinen tärkeä elementti on ihmisten - ystävien ja uusien tuttavuuksien - tapaaminen. Tykkään etenkin tehdä porukassa jotain, kuten pelata korttia, ulkoilla, pelata ulkopelejä. Tämä on jäänyt nuoruusvuosien jälkeen vähemmälle, mutta nyt aion ottaa tietoisesti tavoitteekseni itse toteuttaa ja järjestää tällaisia tapaamisia.

Olisi tosi kiinnostavaa kuulla minkälaisia pieniä juttuja muilla on, jotka tekevät elämästä hyvää.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme