Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kanada-miekkonen (ei hyv.näk.) pudotti kyllä pommin

Vierailija
26.06.2018 |

Ei tiennyt mitä tarkoittaa Finnish!!!! -___- Alan menettämään järkeni noiden id-ioottien kanssa XDDDD selitykseksi sanoi, ettei voi tietää, kun ei ole perehtynyt Suomeen ja suomen kieleen ja hänellä on kavereita sieltä ja täältä ja tuolta mutta ei Suomesta.

Ei jum-alauta ihminen voi olla noin idi-ootti XDDDD

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDDD

Vierailija
2/11 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äksdeedeedee! Äksdeedeedee! Äksdeedeedee! Huutomerkkejä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä huudat tota idioottia myös suureen ääneen, jos joku ranskalainen ei tiedä, että Suomi voitti jääkiekon MM kultaa -95 tai amerikkalainen ei tiedä Nokian olevan Suomesta. Se on joskus muurahaisen vähän vaikea hahmottaa, mitä se hevonen siitä muurahaisesta tietää.

Hahahaha XD Puhumme kielestä. Normaalijärkinen ihminen tietää kyllä mitä tarkoittaa niinkin kummallinen sana kuin Finnish.

Vierailija
4/11 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ap on? Jotain 14? Tai sitten hiukan yksinkertainen muuten vaan.

Vierailija
5/11 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen ap on? Jotain 14? Tai sitten hiukan yksinkertainen muuten vaan.

Ei, en se minä ollut joka ihmetteli mitä joku kieli tarkoittaa XDD Ei se ulkomaalaisuus tarkoita, että on NORMAALIA olla tietämättä muun maailman kielistä tuon taivaallista XDD

Vierailija
6/11 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihminen on idi-ootti jos suu ammollaan ihmettelee mitä tarkoittaa Finnish.

Vierailija
7/11 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei tiennyt että on olemassa suomen kieli? Vai ei tiennyt miltä se kuulostaa? Jos jälkimmäistä, kaiva pätkä Frederikiä YouTubesta ja linkitä.

Jos ei tiennyt kieltä, niin eivät kaikki tiedä kaikkia kieliä, ihan normaalia. Kieliä tarkoittavia sanojakin on englannissa paljon erilaisia.

Vierailija
8/11 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tyypin ulkonäkö liittyy?

Vierailija
9/11 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tiedätkö itse kaikkien maiden kielet? Afrikan ja Aasian? Minä en, vaikka paljon olen maailmaa kiertänyt. En taida tietää edes entisten Jugoslavian maiden kieliä. Jos edes niitä nykyisiä maitakaan.

Vierailija
10/11 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisko sopia että nää miekkosjankkaukset olis vaikka tältä kesältä tässä? Mene vaikka pihalle leikkimään, siellä on nätti ilma.

Vierailija
11/11 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni amerikkalainen luulee että Eurooppa on yks maa tai että Lapland on itsenäinen valtio. Ei liity ulkonäköön.