Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teidän mielestänne siis

Vierailija
26.06.2018 |

Ruma nainen ei saa miestä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka niin? Saihan Halonenkin.

Vierailija
2/22 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka niin? Kuka niin on nyt väittänyt? En minä ainakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta Halosella on rahaa ja älyä mutta nyt on kyse rumasta, tyhmästä ja peeaa naisesta.

Vierailija
4/22 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka kantensa valitsee. Katsopa vaikka ruokakaupassa ympäröiviä ihmisiä. Kyllä todella rumillakin on perheet. Välillä kieltämättä ihmettelen, kuinka joku on voinut tuohonkin ihastua.

Vierailija
5/22 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saa. Onhan ammattivalittajakin saanut, jo kaksi kappaletta. Ja oikeita helmiä kumpikin.

Vierailija
6/22 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai saa. Onhan ammattivalittajakin saanut, jo kaksi kappaletta. Ja oikeita helmiä kumpikin.

Ammattivalittaja on siis ruma?

Vierailija
7/22 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittaja on itse kertonut olevansa susiruma.

Vierailija
8/22 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehethän ovat muuttuneet erilaisiksi kun ovat alussa olleet ja ekan kun tapasin olin nuori ja nätti enkä tokankaan tapaamisessa vielä vanha ollut.

Vierailija
9/22 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ensimmäinen miehesi oli kertomasi mukaan itseäsi parikymmentä vuotta vanhempi, vankilakundi, ja jo kuuden lapsen isä, kun tapasitte. Että kyllähän se helmi oli heti alkuunsa.

Vierailija
10/22 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehethän ovat muuttuneet erilaisiksi kun ovat alussa olleet ja ekan kun tapasin olin nuori ja nätti enkä tokankaan tapaamisessa vielä vanha ollut.

Oot ilmeisesti itsekkin muuttunut melkosesti.

Vierailija
11/22 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ensimmäinen miehesi oli kertomasi mukaan itseäsi parikymmentä vuotta vanhempi, vankilakundi, ja jo kuuden lapsen isä, kun tapasitte. Että kyllähän se helmi oli heti alkuunsa.

Se olikin tosi tyhmää uskoa kaikkia hänen juttujaan ja ottaa hänet. Enpä tiennyt että joutuu linnaan kun ei siellä ennen ollut ollut.

Vierailija
12/22 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen toki vanhentunut ja rumemtunut. Miesten muuttumisella tarkoitin lähinnä käytöstä yms en ulkoisia muutoksia.

Vierailija
13/22 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen miehen tavatessasi painoit 140 kiloa. Olet itse kertonut.

Vierailija
14/22 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen miehen tavatessasi painoit 140 kiloa. Olet itse kertonut.

En nyt ihan noin paljoa painanut mutta yli 100kg kuitenkin. Mitä sitten?

Vierailija
15/22 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on aloituksen pointti? Kenen mielestä Ammattivalittaja ei saa miestä?

Vierailija
16/22 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tässä nyt keskustellaan siitä, "saako" ruma nainen miehen. Ei se reilun sadan kilon paino varsinaisesti naista kaunista.

Vierailija
17/22 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen toki vanhentunut ja rumemtunut. Miesten muuttumisella tarkoitin lähinnä käytöstä yms en ulkoisia muutoksia.

Ootko sä sitten ollut aina noin mahdoton valittaja?

Vierailija
18/22 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia Ammattivalittajan pitäisi saada mies? Ethän ole entisestäkään vielä eroon päässyt. Ja sinun tilanteessasi olisi kyllä ihan muut jutut kuin miehet päällimmäisenä mielessä.

Vierailija
19/22 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta Halosella on rahaa ja älyä mutta nyt on kyse rumasta, tyhmästä ja peeaa naisesta.

Älyä? Halosella? Ruma ja tyhmähän se on. Ja kulissimies sille on ostettu SDP:n rahoilla.

Vierailija
20/22 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia Ammattivalittajan pitäisi saada mies? Ethän ole entisestäkään vielä eroon päässyt. Ja sinun tilanteessasi olisi kyllä ihan muut jutut kuin miehet päällimmäisenä mielessä.

Samaa mietin. Ainahan se on haaveillut yksin asumisesta ja omasta kodista. Nyt onkin miehet mielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän