Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotan toista elämää

Vierailija
25.06.2018 |

Otsikko on totuudenmukainen, vaikka en ehkä tavallaan odotakaan. Aika kuluu muutenkin liian nopeasti, enkä haluaisi olla yhtään vanhempi kuin nyt olen. Pelkään kuolemaa. Silti odotan toista elämää.

Kaipuuni toiseen elämään on sen verran suuri, että kaipaan sitä, vaikka en oikeastaan edes usko toiseen elämään. Olen kristitty eikä kristinuskoon kuulu toiset elämät. Vain Taivas, mutta se ei ole sellainen toinen elämä, johon minä haluan. Toinen elämä ei myöskään ole sielunvaellusta, mihin joissakin uskonnoissa uskotaan. Omalla kohdallani toisen elämän kaipuu on sitä että haluaisin saada yhden lisä-elämän tämän nykyisen jälkeen elettäväksi, koska tämä oikea elämäni on joissakin asioissa niin vajaata, ei edes puolittaista elämää.

Toisessa elämässä olisin toisenlainen ihminen. Tässä elämässä olen joissakin asioissa niin huono-osainen, että se vetää mielen matalaksi. Välillä kun pysähdyn ajattelemaan elämääni, tulee sellainen painajaismainen epätodellinen olo. Tämä ei voi olla totta. Minä en voi olla tämä ihminen. Minulle ei voi käydä näin. Samanlainen kuin esim. heti liikenneonnettomuuden jälkeen.

Toisessa elämässä on paremmin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... Minä taas odotan konkreettisesti toista elämää, tai oikeastaan elämänalkua. Olen raskaana.

Vierailija
2/6 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm... Minä taas odotan konkreettisesti toista elämää, tai oikeastaan elämänalkua. Olen raskaana.

Tiesin kyllä joillekin tulevan otsikosta ja viestin alusta mieleen raskauden. Halusin kuitenkin käyttää nimenomaan sanaa "toinen elämä", ei esim. "seuraava elämä". Seuraavasta elämästä tulisi mieleen suurempikin määrä elämiä ja sielunvaellus. Minä taas kaipaisin vain yhtä lisä-elämää.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä tätä elämää. Se on annettu lahjaksi. Se on kallis ja arvokas. Käännä tappiot voimavaroiksi - Jumala kääntää ne. Jumalalle kukaan ei ole toivoton tapaus. Anna anteeksi niille, jotka sinua vastaan ovat rikkoneet.

Vierailija
4/6 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesin kyllä joillekin tulevan otsikosta ja viestin alusta mieleen raskauden. Halusin kuitenkin käyttää nimenomaan sanaa "toinen elämä", ei esim. "seuraava elämä". Seuraavasta elämästä tulisi mieleen suurempikin määrä elämiä ja sielunvaellus. Minä taas kaipaisin vain yhtä lisä-elämää.

t. ap

Kaikilla on vaikeitakin aikoja, ihan kaikilla. On sitten köyhä tai rikas, ja elää missä ajassa tai missä maassa tahansa.

Vierailija
5/6 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla onni on, synnyt lehmäksi. Kysy vaikka inkkareilta.

Vierailija
6/6 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. ap

Kaikilla on vaikeitakin aikoja, ihan kaikilla. On sitten köyhä tai rikas, ja elää missä ajassa tai missä maassa tahansa.

Itselläni ei ole koskaan ollut mitään vaikeita aikoja. Minun elämässäni on koko elämän ajan kestäviä vammoja. Ilman niitä elämäni olisi jollain tavoin täysin erilaista. Sitä vammatonta elämää kaipaan.

Toisaalta ajattelen vammojeni säästäneen minut sellaisilta vaikeuksilta, joihin olisin muuten saattanut joutua.

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi