Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Draamanjanoinen sukulaishenkilö käy hermoille

Vierailija
25.06.2018 |

Vihjailee minun olevan tunteeton jääkalikka, kun en ole poissa tolaltani toisen sukulaishenkilön murtumasta. Toki sen ajattelu puistattaa ja tekee pahaa, mutta mitä ihmettä minun kyyneleiden vuodattamiseni asiaa auttaa. No, myönnetään, sukulaishenkilö on toinen vanhemmistani. Ihminen, joka on itse kasvattanut minut ja sitten jaksaa ihmetellä kasvatuksensa tulosta.

Jaksaa myös jokaisessa puhelussa voivotella ja valittaa omia kärsimyksiään, jaksaa kertoa sairaalareissunsa kymmeneen kertaan ja voivotella, kuinka häntä ei kukaan mennyt katsomaan, voi että hän oli niin yksin ja niin raukka poloinen.

Minä en ole koskaan sanonut sanaakaan masennusajoistani, jolloin olen haaveillut itsemurhasta, kehonkuvan vääristymästä ja kaikesta syömishäiriöilystä, josta en ole edelleenkään täysin normalisoitunut. En kehtaisi kerjätä sääliä, mieluummin pidän itse huolen omista asioistani.

Minulle on muutamaan kertaan ehdotettu ammattijutteluapua, mutta tulin siihen tulokseen että mitä niitä vanhoja haavoja repimään auki. Näin on hyvä.

Sitten tuo sukulaishenkilö ihmettelee, kun en jaksa vastata puheluihin ja hädin tuskin soittelen. En vain v*ttu jaksa sitä märehtimistä ja jatkuvaa draamailua kaikesta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole siis haaveillut syömishäiriöstä vaan käynyt läpi kaikenlaista sekopäistä ruokaan liittyvää ahdistusta yms. :D

Vierailija
2/12 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun potilastietoni ovat helluntailaiset penkoneet. Ei oikein nappaa mennä enää. Ne pengotaan sieltä myös jatkossa. Luuletteko etten käsitä tätä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä, että osittain sukulaishenkilö purkaa omia ongelmiaan (stressiä tai jotain) minuun ja myös siksi vinkuu jatkuvasti samoista asioista. Mutta minusta tuollainen on vain todella rasittavaa ja ärsyttävää. Olen tottunut itse hoitamaan omat asiani enkä jaksa tuollaista säälin kerjäämistä aikuisilta ihmisiltä. En vaikka olisi taustalla jotain syvempiä asioita. Eräs kolmas sukulaishenkilö on jo vanha ja voi huonosti, on paha muistisairaus joka on edennyt lähes loppuvaiheeseen. Tiedän sen asian surettavan itse kutakin, mutta siihenkään asiaan ei auta draamailu ja kitinä.

Vierailija
4/12 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne hoitajat ovat edelleen töissä tietääkseni.

Vierailija
5/12 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo useammassa lääkärissä käynyt ja tämä toistuu. Vaasa sekä Seinäjoki.

Vierailija
6/12 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle asialle ei ole tahdottu tehdä mitään.

Lopputulos on tässä.

Vierailija
7/12 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunta ei ole tahtonut puuttua tähän toimintaan. Se on hiljaisesti hyväksytty. En minä voi enää mennä mihinkään lääkäriin tai muuallekaan kun tämä toistuu.

Vierailija
8/12 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sekopää käy yksinpuhelua täällä. Ap

Vierailija
9/12 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on niin kauniita ihmisiä jotka tarvitsevat kipeästi huomiota.

Vierailija
10/12 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionhakuisuus on ihan järkyttävää. Ja kateus.

Vierailija
11/12 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt julkista. Ei sitä ole syytä salailla.

Vierailija
12/12 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se katumaasturilla seuraajakin on todennäköisesti näitä. Ja se on ok?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä