Kellä on stressiä suviseuroihin lähdöstä?
Kommentit (67)
Sapettaa jo etukäteen että pitää olla päiväkausia selvin päin.
Meillä isä sai aina kunnon raivarit ennen lähtöä, onneksi en enää kuulu siihen lahkoon.
Olen kokenut sen kammottavan stressin mikä liittyy tuonne lähtöön ja siellä oloon.
O n n e k s i olen lähtenyt käpälämäkeen tuosta lahkosta.
Just on koko aamu pesty asuntoautoa. Tressiä pukkaa.
13 lapselle ja miehelle silittänyt ja pessyt vaatetta kolme päivää seurareissua varten. Ja aina vaan jatkuu.
Ainoa oikea usko ja seurakunta. Miksi sinne olisi stressaavaa mennä, sehän on kuin Taivas maan päällä ;)
Varaan jo kotona kiimaliiterin täyteen viinaa ja kumeja, ei tarvi sitte paikanpäällä häpeillen ostella.
Näin välttyy stressiltä.
Onko sinne pakko mennä, ellei halua?
Voiko sielä käydä muutkin kuin vanhoillislestadiolaiset? Mitä ajattelette jos näätte sielä ulkopuolisia?
Vierailija kirjoitti:
13 lapselle ja miehelle silittänyt ja pessyt vaatetta kolme päivää seurareissua varten. Ja aina vaan jatkuu.
Kuulostaa kamalalta. Missä noin iso pesue nukkuu?
Varasin juuri majoituksen hotellista perheelle. Käydään vain päiväkseltään sukulaisia moikkaamassa. Ei stressiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sulla on 13 lasta?
Olen ihmetellyt sitä eikö nämä lahkolaiset näe tuossa yhteisössä mitään mätää? Miten voi olla noin silmät ummessa?
Vierailija kirjoitti:
Olet onnekas. Olisin iloinen yhdestäkin.
Vierailija kirjoitti:
Pistä puhelin pois niiin voi tulla valmistakin.
Ei sitten tarvi miehenkään raskaan työpäivän päälle antaa vielä sulle selkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kamalalta. Missä noin iso pesue nukkuu?
Todennäköisesti tässä pesueessa on myös aikuisia lapsia, joten kaikki eivät änkäydy samaan telttaan.
Vierailija kirjoitti:
Voiko sielä käydä muutkin kuin vanhoillislestadiolaiset? Mitä ajattelette jos näätte sielä ulkopuolisia?
Se on avoin tapahtuma. Olen harkinnut osallistuvani sinne ainakin yhden kerran.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt sitä eikö nämä lahkolaiset näe tuossa yhteisössä mitään mätää? Miten voi olla noin silmät ummessa?
Varmaan näkevätkin, mutta eivät uskalla avata suutaan yhteisön painostuksen alla.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä kerkeät täällä palstalla vielä kirjoittelee??
En lähde. Helppoa ja mutkatonta!