Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää miestä ja lapsia

Vierailija
25.06.2018 |

Meillä (=eli minun vastuullani) on kaksi lasta, alle 4 vuotiaita. Mies on päivät töissä ja illat "offline-tilassa". Sen verran mies saattaa puhua illalla että kysyy "mitä tänään syödään" tai kommentoi lasten huonoa kasvatusta jotenkin koska lapset tappelevat koko ajan. Se on tietty minun vikani koska vain minä olen heidän kanssaan.

Ei päivääkään etten haaveilisi omasta asunnosta, omasta elämästä ilman lapsia ja miestä.

Minulla alkaa syksyllä koulu ja työt. Olen siis päivät pois kotoa ja mies joutuu ottamaan vastuun arjesta. En jaksa odottaa... enää 6 viikkoa tätä "kesälomaa".

Toisaalta mietin pitäisikö nostaa kytkintä jo nyt ja muuttaa vaikka kaverin luo pysyvästi...

En vain jaksa enää.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllästynyt äiti täälläkin. Sitten täytys olla rento, iloinen ja hyvällä tuulella, kun olet koko päivän siivonnut, hoitanut lapset, teet ruuan, pyykkäät ja aina vaan joku on jotain vaatimassa.

Niin tuttua.... "Mikä siinä nyt niin raskasta on, kun on kaiket päivät kotona eikä tee mitään" kysyi mies multa kerran. Lähdin saman tien ovesta ulos. Ei sanonut toista kertaa :D Ilmeisesti se oma kotona oleskelu on niin rentouttavaa, ettei vaan tajua, ettei se sitä ole pienen lapsen kanssa.

Vierailija
22/29 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naama kiinni ja nauti kupeittesi hedelmistä.

Unohdit mainita syyllistävään sävyyn muistamaan ne, joilla jostain syystä ei lasten teko onnistu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittajat. Jättäkää lapset isälle ja yksinhuoltajuus isälle. Vaihteeks niin. Toki muutavat ovat noin tehneetkin. Sellaisia naisia kunnioitan sillä äiti ei ole aina suinkaan paras huoltaja.

Vierailija
24/29 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän tarkennusta, miksi mies joutuu jäämään pois töistä koulusi takia?

Vierailija
25/29 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydän tarkennusta, miksi mies joutuu jäämään pois töistä koulusi takia?

Ei jää pois töistä kouluni takia. Vaan hän ottaa vastuun arjen pyörittämisestä iltaisin kun on hakenut lapset töiden jälkeen päiväkodista ja minä en ole silloin kotona. Käyn aamupäivät koulua ja menen koulun jälkeen illaksi töihin. Viikonloppuisin olen tietty kotona.

Pointtina siis se että joutuu ottamaan syksyllä enemmän vastuuta arjesta ja lapsista kuin tähän mennessä ikinä. Vaikkakin vain iltapäivät/illat, mutta sekin on hänelle jo varmasti liikaa.

Ap

Vierailija
26/29 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle hoetaan yhtenään jos vauva huutaa että "tee jotain". Itse ei tee ikinä "jotain".

Vierailija
27/29 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle hoetaan yhtenään jos vauva huutaa että "tee jotain". Itse ei tee ikinä "jotain".

Tämä.

Tämä kiteyttää mun elämän tällä hetkellä.

Vierailija
28/29 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllästynyt äiti täälläkin. Sitten täytys olla rento, iloinen ja hyvällä tuulella, kun olet koko päivän siivonnut, hoitanut lapset, teet ruuan, pyykkäät ja aina vaan joku on jotain vaatimassa.

Niin tuttua.... "Mikä siinä nyt niin raskasta on, kun on kaiket päivät kotona eikä tee mitään" kysyi mies multa kerran. Lähdin saman tien ovesta ulos. Ei sanonut toista kertaa :D Ilmeisesti se oma kotona oleskelu on niin rentouttavaa, ettei vaan tajua, ettei se sitä ole pienen lapsen kanssa.

Niin. Eikä tajua sitä ettei koti siivoa itse itseään, pyykit eivät mene koneeseen itsekseen eivätkä puhtaat kaappeihin. Eikä se ruokakaan itsestään kattiloihin ilmesty -.-

Vierailija
29/29 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mun exä ehdotti aikanaan vastaavaa sopimusta, että mä jäisin kotiin ja hän saisi käydä töissä/harrastuksissa. Humalassa meni sitten möläyttämään, sopisiko jos sä saat vain elarit? Kumma kyllä, ei halunnut maksaa uuden vaimon myötäjäisiä Vietnamissa, niin sekin kariutui :D :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi