Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työasioiden opettelu vapaa ajalla

Vierailija
24.06.2018 |

Olen vasta aloittanut tämän kuun alusta uudessa työssä ja huomannut että olen käyttänyt aina välillä reilustikin vapaa-aikaa erilaisten järjestelmien ym. opetteluun mitä työssä tarvitsee, että työaikana työt sujuisivat sitten hyvin ja osaisin asiat mahdollisimman hyvin.

Onko tämä ihan OK vai pitäisikö työajan ulkopuolella unohtaa kaikki siihen liittyvä ja sitten opetella asiat työaikana? Antaa vaan minusta paremman kuvan jos osaan paljon ja nopeasti kuin että arvailisin työaikana mitä pitää tehdä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et itse koe tuota ongelmaksi, niin on ihan ok. Jos tuo opettelu taas alkaa viemään liikaa pois vapaa-ajasta tai tuntuu muuten jotenkin ahdistavalta, niin kannattaa vetää selkeämpi raja työn ja vapaan välille.

Vierailija
2/3 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkia järjestelmiä olet joutunut opettelemaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on ok, aika moni päivittelee osaamistaan omalla ajallaan. Siihen vaikuttaa moni asia, mutta sisäinen motivaatio säilyttää mielenkiintonsa työtään kohtaan on varmaan suurin syy. Helpottaa myös etenemistä tai työpaikan vaihtoa, kun on itsenäisesti opiskellut asioita. Teet juuri niin paljon kuin jaksat, kunhan muistat myös vapaa-ajan. Toisaalta jos tunnet olosi virkeäksi ja saat energiaa uuden oppimisesta, niin ei sekään huono asia ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan