Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolointa, mitä olet tehnyt sängyssä?

Vierailija
24.06.2018 |

Vauvalla on lukuisia ketjuja noloista tai ällöistä seksikokemuksista, mutta niissä on monesti kyse muiden hölmöilystä, ikävästä kumppanista tmv.

Mutta mitä noloa olette tehneet sängyssä itse?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseestä suuhun nappaaminen ei jälkeenpäin ajateltuna ollut kauhean hohdokas hetki.

Vierailija
2/9 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan: Tämä ei varsinaisesti tapahtunut sängyssä vaan seksin jälkeen. Oltiin nykyisen mieheni kanssa vielä tuore pari, kun yksi miehen ystävä paukkasi kylään juuri touhujen jälkeen. Olin itse vielä pukeutumassa kaverin tullessa paikalle, ja hipsin hissuksiin pesulle kylpyhuoneeseen kaverin asettuessa sohvalle heti seinän taakse. Ja eiköhän juuri sillä kertaa touhuissa sisälleni pumppautunut ilma sekä lemmennesteet purkautuneet vessanpönttöön kuin pahinkin varpusparvi "pröööt"-töräysten saattelemana aivan hallitsemattomasti. Hävettää vieläkin näin 20 vuoden jälkeen, kun muistelen kaverin vaivautunutta yskähtelyä seinän takana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahahah :D Mikä on noloa?? Tähän voisin kirjottaa varmaan pitkän listan asioita. xD

Vierailija
4/9 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraissut orgasmin saadessani. Ja olen nainen.

Vierailija
5/9 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainut.

Vierailija
6/9 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ripuli ja tuli kakkaa orgasmin aikana.

Vierailija
7/9 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran krapulaisena loikoilin sängyllä suihkunraikkaana ja ykköset niskassa. Venyttelin ja mitään varoittamatta vatsan koko sisältö purkautui housuuni - silloin kyllä otti pattiin...

M 42

Vierailija
8/9 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena levitin mansikkakakun kuohukermaa karvaisen pillun päälle ja nuolin  sen, Tyttö kyllä tykkäsi, mutta olihan tuo noloa nyt mietittynä. Kakku oli äidin leipoma.

Vierailija
9/9 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekstasin rakastajattareni kanssa vuokratilassa

Tuli huono olo kesken panon. Jouduin juosta vessaan ykäämään. Oli noloa selittää ettei vika ollut hänen. Jäi seksi sillä lertaa siihen.