Nolointa, mitä olet tehnyt sängyssä?
Vauvalla on lukuisia ketjuja noloista tai ällöistä seksikokemuksista, mutta niissä on monesti kyse muiden hölmöilystä, ikävästä kumppanista tmv.
Mutta mitä noloa olette tehneet sängyssä itse?
Kommentit (9)
Aloitan: Tämä ei varsinaisesti tapahtunut sängyssä vaan seksin jälkeen. Oltiin nykyisen mieheni kanssa vielä tuore pari, kun yksi miehen ystävä paukkasi kylään juuri touhujen jälkeen. Olin itse vielä pukeutumassa kaverin tullessa paikalle, ja hipsin hissuksiin pesulle kylpyhuoneeseen kaverin asettuessa sohvalle heti seinän taakse. Ja eiköhän juuri sillä kertaa touhuissa sisälleni pumppautunut ilma sekä lemmennesteet purkautuneet vessanpönttöön kuin pahinkin varpusparvi "pröööt"-töräysten saattelemana aivan hallitsemattomasti. Hävettää vieläkin näin 20 vuoden jälkeen, kun muistelen kaverin vaivautunutta yskähtelyä seinän takana...
hahahah :D Mikä on noloa?? Tähän voisin kirjottaa varmaan pitkän listan asioita. xD
Kerran krapulaisena loikoilin sängyllä suihkunraikkaana ja ykköset niskassa. Venyttelin ja mitään varoittamatta vatsan koko sisältö purkautui housuuni - silloin kyllä otti pattiin...
M 42
Nuorena levitin mansikkakakun kuohukermaa karvaisen pillun päälle ja nuolin sen, Tyttö kyllä tykkäsi, mutta olihan tuo noloa nyt mietittynä. Kakku oli äidin leipoma.
Sekstasin rakastajattareni kanssa vuokratilassa
Tuli huono olo kesken panon. Jouduin juosta vessaan ykäämään. Oli noloa selittää ettei vika ollut hänen. Jäi seksi sillä lertaa siihen.
Perseestä suuhun nappaaminen ei jälkeenpäin ajateltuna ollut kauhean hohdokas hetki.