tunnettko yhtään kaunista naista joka kuuntelee progemusaa eikä rappia?
itse en, yleensä kauniiit naiset ovat tekopyhiä bilehileitä, disko ja rappi ja cheekki soi
Kommentit (17)
Minkälaista progea esim? Itse kuuntelen lähes kaikkia genrejä, joten musiikkimaku voidaan lukea luultavasti eniten hipsteriksi. Mutta samalla pukeutumistyylikin on jotain muuta kuin perusbeibe, joten ehkä et laskisi tämän näköistä naista kauniiksi vaikka olisikin kivat kasvot ja vartalo.
Onhan niitä ollut aina ja olihan tuolla irc-gallerian Pink Floyd, King Crimson jne. yhteisöissä ennen muinoin useita alle 20-vuotiaita ja kauniita naisia. Muutaman kanssa rupattelinkin siellä... En tiiä nykytilanteesta, kun en ole ollut galtsussa kymmeneen vuoteen.
On niitä kauniita antavia naisia, jotka kuuntelevat kunnon progea, ei mitään Rushia.
En. Pääosin ne kuuntelee jotain suomi- tai konejuttuja. Toisaalta en nyt montaa naista tai ihmistä tunne muutenkaan kovin hyvin.
Itse unelmoin jostain nätistä djent-mimmistä. Voisikohan sellainen olento olla edes olemassa? :)
Mä en tunne ainuttakaan ihmistä joka kuuntelisi rappiä tai progea. Sen sijaan tunnen monia ihmisiä jotka nauttivat klassisesta musiikista.
Vierailija kirjoitti:
On niitä kauniita antavia naisia, jotka kuuntelevat kunnon progea, ei mitään Rushia.
Rush on hyvää, samoin esim uusi proge kuten Huis ja Mystery
tästä opimme että kauneus tekee naisesta tyhmän, sanoohan raamattukin että
Sananl. 11:22
Kultarengas sian kärsässä on kaunis nainen, älyä vailla.
Itseni tunnen. En kyllä tunne ketään, joka tosissaan kuuntelisi rappia.
Galtsun suosiohan on romahtanut, mutta esim. Pink Floyd -yhteisössä on edelleen yli 900 naista... heidän keski-ikänsä 29 v.
Miksi proge on muka parempaa kuin muut musatyylit? Kaikissa musatyyleissä on paskoja bändejä ja biisejä sekä loistavia bändejä ja biisejä.
Oletko tosissasi? On monia kauniita naisia jotka eivät kuuntele räppiä ja varmasti moni kuuntelee vaikka progea, tietenkin. Jälleen kerran: miksi mielestäsi miehet ovat yksilöitä mutta naisia on vain rumia ja kauniita ja näiden ryhmien sisällä on vain toistensa kopioita?
kyllä niin paskaa tekoprogea soittaa se litku klemetti ja kitarat ihan paskaa
En tunne yhtään naista. Progemetallia kuuntelen.
Vierailija kirjoitti:
Itse unelmoin jostain nätistä djent-mimmistä. Voisikohan sellainen olento olla edes olemassa? :)
En ollut edes kuullut djent-termistä, mutta näemmä kuuntelen joitain sen pariin laskettavista bändeistä, joten kai sitten olen olemassaoleva "djent-mimmi".
Opethin keikoilla ainakin on ollut kauniita mimmejä...
Rushista nyt puhumattakaan. Ja Porcupine Treen naisfanit olivat aikanaan tosi kauniita.
Tuosta voi sanoa ettet sä oikeasti tunne ainuttakaan naista.Mutta sehän on täällä tiedossakin.