Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mökiltä tulo kesti kuusi tuntia siis kuusi tuntia

Vierailija
24.06.2018 |

Inhoan näitä juhlapyhiä,kaiken maailman köröttelijöitä liikkeellä, pysyisivät himassa tai kulkisivat junalla jos ei osaa ajaa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkeily on niin last season. En edes ymmärrä miksi tuonne ruuhkaan pitää lähteä istumaan jonkun kesämökin takia. Hanki sisältöä elämääsi niin ei tarvitse lähteä maanpakoon jonnekin jumalan selän taakse.

Vierailija
22/31 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sunkin kannattanut ennakoida ja lähteä jo aamusta? vai etkö ollut ajokunnossa? Tai vaihtoehtoisesti kotiin illemmalla. Itse lähdin aamulla, ja missään ruuhkassa ei jouduttu köröttelemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaltaiset aiheuttaa ruuhkaa menemällä liikenteeseen pahimpaan ruuhka-aikaan ja sitten valittavat, kun siellä on muitakin. Ruuhka tulee ihan normaalista liikenteestä, mitä on muutenkin liikkeellä. Mopoautot, traktorit rkat yms. hidastavat liikennettä. Sitten tulee joku ohittelija ja hidastaa lisää, kun tälle ohittelijalle on pakko antaa tietää ettei tule juuri omalla kohdalla vastaantulijaan törmäystä. Kun lähdetään jonossa ohittamaan välittämättä siitä, onko jossain edes sopivaa rakoa. Itse pidän kyllä turvavälin ruuhkassakin, mutta jos pitää yhdenkin auton välin, kohta sieltä takaa siihen joku tulee. Itse olen välttänyt pahimpien juhlapyhien ruuhkat joko lähtemällä liikkeelle varhain aamulla tai myöhään illalla. Tai sitten olen vain varannut aikaa ja hyväksynyt sen, että normivauhtia ei pääse, esim. jos on pitänyt kuitenkin olla tiettyyn aikaan kotona ja halunnut vaikkapa jossain hotellissa syödä aamupalan ennen lähtöä. Mökkiä ei ole omaa ja juhannus ollaan yleensä kotona.

Vierailija
24/31 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mökki Joutsassa. Just sopiva matka pk-seudulle! Suosittelen siis hankkimaan mökin nelostien varrelta. Kaunista seutua eikä liian kaukana!

Vierailija
25/31 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä minä minä. WT taas avautuu.

Vierailija
26/31 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Mökkeily on niin last season”, ihanaa kun joku toinenkin ajattelee näin :). Joltisenkin huvittavaa, kun hulluna tehdään töitä että saadaan asunto-, auto- ja opintolainat maksettua. Ja jotta luterilainen työinto säilyisi, tähän vielä mökkilaina päälle :D.

Ja vapaa-aikana lähdetään ”ihanalle mökille”= löllyvä mutaranta joka on itikoita täynnä, juoksuvesi, ulkohuussi joka pitää tyhjentää kompostiin kerran kuukaudessa, vettä tulee taivaan täydeltä, jos oikein hyvin on asiat, ei sähköä, ei tvtä. Siinä sitten olet ilman kodinkoneita ja parhaassa tapauksessa vielä muutama muksu ja vieraat ympärillä. Ei ikinä!

Olen jo ajat sitten keksinyt tekosyitä, ettei tarvitse lähteä tuttavien mökeille ”rentoutumaan”= joku helkutan työleiri odottaa, johon tarvitaan ruokapalkalla toimivaa työvoimaa.

Oli taas ihana juhannus, Hgissä mukavia ravintoloita auki, ei haitannut vaikka aattona oli karmea keli.

Olkaa ihan rauhassa jonoissa sinne ja takaisin, täytyyhän itikoillakin olla keskikesän juhla :D.

Mutta, aivan toista on maaseudulla, jossa mökki on 10-20 km päässä varsinaisesta kodista ja siellä piipahdellaan, jollei nuuta niin uimassa ja saunomassa. Se onkin oma juttunsa.

Vierailija
27/31 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vietin Jussin kotosalla, ihanaa ollut kurvailla fillarilla tyhjässä kaupungissa, käydä kaupassa kun huvittaa jne ei oo tarttenut tapella mökillä pienissä tiloissa ja vesisateessa. Helsingissä oli eilen upea ilma ja tänäänkin säästyin sateelta kaikki fillarilenkkini. Ei mitään ruuhkaa pyöräteillä...

Vierailija
28/31 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän toiselle mökille on kolmen minuutin venematka ja toiselle seitsemäntoista minuutin ajomatka. Ei ole ruuhkia järvellä eikä tiellä.

Vierailija
29/31 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on mökki 10km päässä. Ei kannata hommata mökkiä liian kaukaa.

Jos asuu sellaisessa paikassa että mökin saa 10 km päästä niin miksei saman tien hanki sellaista asuntoa ettei tarvitse mökkiä?

Vierailija
30/31 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana päästä puhtaaseen luontoon järveselän äärelle viettämään rakkaiden ihmisten kanssa kiireetöntä aikaa. Yöt nukkuu sikeästi hengittävässä hirsimökissä aaltojen ja tuulen ääneen nukahtaen. Mua ei kiinnosta mikä on in tai out, pitkä automatkakin oli sen arvoista.

Vierailija
31/31 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä, miksi sinne ruuhkiin pitää lähteä kököttämään ja kiukuttelemaan... Kaikki tietävät, milloin on se ruuhkan huippu, ja silti vuodesta toiseen pitää sinne mennä hermoilemaan ja sitten kitistä. Kukaan ei ole niin typerä kuin keski-ikäinen suomalainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän