Mökiltä tulo kesti kuusi tuntia siis kuusi tuntia
Inhoan näitä juhlapyhiä,kaiken maailman köröttelijöitä liikkeellä, pysyisivät himassa tai kulkisivat junalla jos ei osaa ajaa.
Kommentit (31)
Ostaisit mökin lähempää vai olitko lokkeilemassa tuttavien luona?
Käväiseppä hakemassa oppia euroopasta mitä ruuhkat on.
Vierailija kirjoitti:
Miten huonoja juttuja tänään voikaan olla? Voiko tätä huonompaa enää olla?
Niinpä. Ja jos ei viitsi kirjoittaa kunnollista suomea, kannattaisi älytä olla kirjoittamatta mitään.
Miksi te olitte sitten tientukkona?
Vierailija kirjoitti:
Sulla oli varmaan kiva juhannus koirankopissasi:D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei mulla ole koiraa eikä koppia.
Nämä on huvittavia, kun ihmiset valittavat siitä, että joku muu on siellä missä he itsekin ovat. Milloin se on joku kauppa, jossa on ruuhkaa, milloin paluuliikenne. Olisivat itse olleet siihen parempaan aikaan, kun kerran tietävät, mikä se olisi.
Mä ajoin puoli tuntia. Normaalisti menee 20 minuuttia.
Mies haki meille kebabit tuosta kilsan päästä. Sillä meni siihen 20 minuuttia, siis 20 minuuttia.
Ihanaa kun ei ole pakko lähteä ajelemaanautoletkassa kahtakymppiä jonnekin Savoon siks että niin on aina tehty.Maailman surkein syy tehdä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Käväiseppä hakemassa oppia euroopasta mitä ruuhkat on.
Suomi sijaitsee Euroopassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEi mulla ole koiraa eikä koppia.
Imit kuitenkin mustin munaa koko jussin.
Ajattelet varmaan, että sulla on sana hallussa.
Ymmärrän, että ruuhkassa kökkiminen turhauttaa. Helpottaisi toki tietää, minkä aikaa ap yleensä kesäviikonloppuisin mökkireissuunsa kuluttaa, että tietäisi verrata.
Aika usein ne varsinaiset matkanteon hidastajat eivät ole ne alinopeutta kökkijät, vaan letkassa ohittelijat, jotka pakottavat muut jarruttamaan mahtuakseen takaisin kaistalle. Tämä jarruttelu sitten kertautuu letkan loppupäässä.
Toinen hidastava ryhmä ovat peräkärryjä ja asuntovaunuja perässään vetävät. He eivät yksinkertaisesti pääse ylämäissä samaa vauhtia kuin muut, ja heitä koskevat matalammat rajoituksetkin. Sitten ovat vielä tolpan kohdalla äkkijarruttajat, jotka aiheuttavat hieman samaa tökkimistä jonossa kuin typerät ohittelijat.
Ylipäänsä ruuhkissa kannattaa muistaa, ettei niille voi mitään, ja jos niissä on pakko ajaa, niin sitten vain on. Fiksumpaa on olla provosoitumatta ja päästä turvallisesti perille, vaikka kestäisikin.
Meillä on mökki 10km päässä. Ei kannata hommata mökkiä liian kaukaa.
Oma mökki on saimaalla. Jussina lähden aina vasta illalla 19-21 ajelemaan niin ei tarvitse olla ruuhkissa. Menee aina sama 2,5 tuntia. Turha valittaa, jos on pakko lähteä ajamaan pahimpaan ruuhkaan, kun omilla valinnoilla voi välttää ruuhkat.
Tässä ajellaan just eikä mitään ruuhkia. Ehkä kannattais lähteä liikkeelle vähän myöhemmin niin ei tarvitse jonoissa seistä.
Onnenpekka. Mä tulin kolme tuntia bussilla. Jouduin kestämään itkevää, rääkyvää vauvaa, piereskelevää koiraa. (siis oikeasti, hyi *****!) ja jotain juntteja tuli matkan alussa istumaan eteen puolityhjään bussiin ja laittoi ne penkit makuuasentoon SUORAAN JALOILLENI. Argh.
Nauvon lautalla kivat jonot myös. Onneksi ei tarvinnut tänään lähteä mökiltä vaan saadaan vielä olla yksi yö.
me ollaan vielä mökillä. Huomenna on etäpäivä, lähdetään ajelemaan siinä neljän maissa ja matkaan kuluu aikaa arviolta 3 tuntia.
Minulla meni kolme ja puoli tuntia, 350 km.