Maailman turhin keksintö: Rintaliivit!
Uskomatonta, että tällaistakin turhaketta valmistetaan. XD
Kommentit (14)
Niin, ihan turhaa vähentää isotissisten kipuja ja helpottaa liikunnan harrastamista.
Yksi maailman parhaista keksinnöistä.
DD75.
Ei, vaan solmio, rusetti ja uimapuku.
Kyllä mä rintaliiveistä tykkään. Jos joku nainen antaa mulle rintaliivinsä niin tykkään paljon enemmän kuin jos antaisi pikkuhousunsa. Mutta onhan niitä toki myös pikkuhousumiehiä, siis miehiä jotka tykkää pikkuhousuista enemmän kuin rintaliiveistä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka lauta sä olet?
No mullon tosi pienet rinnat mut miehet käy kuumana kun oon niin kaunis ja pylly täydellinen. Pilluni tosi pieni ja tiukka. Hih! Ihanaa kun ei tartte pitää rintsikoita ja miehet silti rakastaa imeä nännejä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä rintaliiveistä tykkään. Jos joku nainen antaa mulle rintaliivinsä niin tykkään paljon enemmän kuin jos antaisi pikkuhousunsa. Mutta onhan niitä toki myös pikkuhousumiehiä, siis miehiä jotka tykkää pikkuhousuista enemmän kuin rintaliiveistä.
Mitä vittua sinä iso mies teet rintaliiveillä? Pillun tuoksuhan se on se paras asia maailmassa.
Maailman turhin keksintö: vauva av.
Tänne kun tulee vilkaisemaan pitkästä aikaa niin sulkee sivun vähän äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua sinä iso mies teet rintaliiveillä? Pillun tuoksuhan se on se paras asia maailmassa.
En mä tuosta alapään tuoksusta välitä. Välitän vain rinnoista. Parasta jos niistä tulee maitoa.
Vierailija kirjoitti:
Tänne kun tulee vilkaisemaan pitkästä aikaa niin sulkee sivun vähän äkkiä.
KYLLÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne kun tulee vilkaisemaan pitkästä aikaa niin sulkee sivun vähän äkkiä.KYLLÄ!
90% jutuista ihan miel.isairaita. Ja vihaa täynnä. Hyi olkoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne kun tulee vilkaisemaan pitkästä aikaa niin sulkee sivun vähän äkkiä.KYLLÄ!
90% jutuista ihan miel.isairaita. Ja vihaa täynnä. Hyi olkoon!
Ite oot! Sinä senkin! Mikä suakin vaivaa? Painu hiiteen täältä jos ei jutut kelpaa! Luuletko olevas niin paljon parempi kuin kaikki muut? =D Niin, siis 90% jutuista täällä on tälläsiä. Tai no, vielä sairaampia.
Ketkään muut ei selitä tollasia juttuja, ku +40v miehet.
Saahan sitä toki fantasioida olevansa nainen, jonka pääasia elämässä on "kyrvän" saanti, mutta sellasia harvoin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä olen tätä ihmetellyt joskus. Eihän niihin rintaliiveihin mitään jää, yhtä hyvin voisin ostaa uudet kaupasta ja lähettää jollekin miehelle "käytettyinä".
Kuinka lauta sä olet?