Nyt joku ihana auttaa minua!!!!
Olin 12.6 tukholmassa ihan perusristeilyllä. Kun olimme kävelemässä laivalle takaisin (viking line) katseet kohtasikin tälläisen ruotsalaisen rekkakuskin kanssa. Ihan kuin keho olisi syttynyt tuleen... hän tuijotti minua koko tämän ajan kun hän laski sitä lavaa. En saa niitä silmiä mielestäni. Onko facebookissa joku ruotsalaisten oma rekkakuski yhteisö tai jotain? Minun on löydettävä hänet
Kommentit (14)
En ole toikkaroinut millään rekkakannella... eikö kukaan osaa auttaa minua miten löytäisin hänet?? Vai onko tässä lähdettävä tukholmaan metsästys reissulle
Ap
Mistä tiedät, että se oli ruotsalainen?
Sun pitää mennä sinne takaisin ja ripustaa ruotsinkielisiä etsintäkyltttejä mitä liimaat lyhtypylväisiin. Muista laittaa sun yhteystiedot.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että se oli ruotsalainen?
Mitä jos se oli Mehmet ja katseli sua sillä silmällä että miten pitkä matka on lähimpään pusikkoon ja oletko aseistettu?
Menet norkoilemaan sinne samaan paikkaan kuukaudeksi. Ehkä se ilmestyy sinne?
Taisi olla virhe kirjoittaa tänne kun kaikilla tuntuu olevan tarve lynkata. Olin lasteni kanssa liikkeellä enkä voinut jäädä tutustumaan kun hänkin oli työn touhussa ja minä palaamassa lasten kanssa laivalle. Jäi vain niin kamala ikävä niitä silmiä ja sitä miestä... enhän voi tietääkkään oliko se ukko edes ruottalainen. Hän oli sinisellä rekalla liikkeellä jossa oli ruotsin kilvet ja rekassa oli ruotsalaista tekstiä. Pitkä, komea, helvetin seksikäs.... olisin voinut hyökätä kimppuun heti. Ja kun se katse kesti sen koko ajan ( ainakin 10-15 sekunttia ilman taukoja!!) Joo olen ollut yksin useita vuosia niin jotenkin vain nyt sekosin... olen niin monena yönä nähnyt unta hänestä että tuntuu että koko akka sekoaa kohta.
Nyt kylmään suihkuun ja sitten näppis uuniin.
No googlaile ruotsalaisia rekkoja. Onko tuttuja? Tai kysy laivalta. Vaikuttaa kyllä joltain hormonihöpsähdykseltä mutta onhan se ihana tunne ihastua. Vastapuolta saattaisi ahdistaa tai eipä sitä tiedä.
Kyllä se on niin että jos tuollaisessa tilanteessa haluaa yhteyden toiseen niin pitää mennä vain kysymään sitä puhelinnumeroa. Tämä jälkihuhuilu ei auta.
Se svedupellemattiesko varmaan kaipaakin ilokseen hassua finskiä ja sen lapsilaumaa...
Vaikka rekka on ruotsalainen niin kuski voi olla vaikka puolalainen. Oliko se edes kuski, vai joku satamatyöntekijä?
Älä vaan sekaannu rekkamiehiin! Ei kannata, kaikki ovat juntteja piilo homoja!!
Miksi olet toikkaroinut rekkakannella?