Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt joku ihana auttaa minua!!!!

MattoJalkojenAlta
24.06.2018 |

Olin 12.6 tukholmassa ihan perusristeilyllä. Kun olimme kävelemässä laivalle takaisin (viking line) katseet kohtasikin tälläisen ruotsalaisen rekkakuskin kanssa. Ihan kuin keho olisi syttynyt tuleen... hän tuijotti minua koko tämän ajan kun hän laski sitä lavaa. En saa niitä silmiä mielestäni. Onko facebookissa joku ruotsalaisten oma rekkakuski yhteisö tai jotain? Minun on löydettävä hänet

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet toikkaroinut rekkakannella?

Vierailija
2/14 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole toikkaroinut millään rekkakannella... eikö kukaan osaa auttaa minua miten löytäisin hänet?? Vai onko tässä lähdettävä tukholmaan metsästys reissulle

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että se oli ruotsalainen?

Vierailija
4/14 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää mennä sinne takaisin ja ripustaa ruotsinkielisiä etsintäkyltttejä mitä liimaat lyhtypylväisiin. Muista laittaa sun yhteystiedot.

Vierailija
5/14 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, että se oli ruotsalainen?

Mitä jos se oli Mehmet ja katseli sua sillä silmällä että miten pitkä matka on lähimpään pusikkoon ja oletko aseistettu?

Vierailija
6/14 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet norkoilemaan sinne samaan paikkaan kuukaudeksi. Ehkä se ilmestyy sinne?

Vierailija
7/14 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se ho mo?

Vierailija
8/14 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla virhe kirjoittaa tänne kun kaikilla tuntuu olevan tarve lynkata. Olin lasteni kanssa liikkeellä enkä voinut jäädä tutustumaan kun hänkin oli työn touhussa ja minä palaamassa lasten kanssa laivalle. Jäi vain niin kamala ikävä niitä silmiä ja sitä miestä... enhän voi tietääkkään oliko se ukko edes ruottalainen. Hän oli sinisellä rekalla liikkeellä jossa oli ruotsin kilvet ja rekassa oli ruotsalaista tekstiä. Pitkä, komea, helvetin seksikäs.... olisin voinut hyökätä kimppuun heti. Ja kun se katse kesti sen koko ajan ( ainakin 10-15 sekunttia ilman taukoja!!) Joo olen ollut yksin useita vuosia niin jotenkin vain nyt sekosin... olen niin monena yönä nähnyt unta hänestä että tuntuu että koko akka sekoaa kohta.

Vierailija
9/14 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kylmään suihkuun ja sitten näppis uuniin.

Vierailija
10/14 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No googlaile ruotsalaisia rekkoja. Onko tuttuja? Tai kysy laivalta. Vaikuttaa kyllä  joltain hormonihöpsähdykseltä mutta onhan se ihana tunne ihastua. Vastapuolta saattaisi ahdistaa tai eipä sitä tiedä.

Vierailija
11/14 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin että jos tuollaisessa tilanteessa haluaa yhteyden toiseen niin pitää mennä vain kysymään sitä puhelinnumeroa. Tämä jälkihuhuilu ei auta.

Vierailija
12/14 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se svedupellemattiesko varmaan kaipaakin ilokseen hassua finskiä ja sen lapsilaumaa...

Vierailija
13/14 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka rekka on ruotsalainen niin kuski voi olla vaikka puolalainen. Oliko se edes kuski, vai joku satamatyöntekijä?

Vierailija
14/14 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan sekaannu rekkamiehiin! Ei kannata, kaikki ovat juntteja piilo homoja!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi