Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko opettaa niille lapsillenne, että tuijottaminen ja osoittelu on rumaa?!

Vierailija
24.06.2018 |

Hemmetin kakarat julkisilla paikoilla, tekisi mieli itse ojentaa niitä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kuule voida. Lapset saavat katsoa mihin suuntaan haluavat, sillä lailla he oppivat.

Vierailija
2/11 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä opetettiin sen olevan epäkohteliasta. Lapset eivät kuitenkaan tarkoita sillä pahaa. Muistan itse olleeni jotain 6v, kun ohitseni käveli lyhytkasvuinen, ulkomaalainen mies. Hän oli ylipainoinen ja tuijotin häntä, koska luulin hänen olevan prinsessa Jasminin isä, Aladdinista :D sanoin isälleni riemuissani "Kato, isi, kato!" ja osoitin tuota miestä. Isä totesi, että osoittelu on rumaa eikä niin saa tehdä ja kilttinä lapsena aloin itkemään, koska en ollut tarkoittanut mitään pahaa :( :D

-92

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän sulla on päässäs vikaa jos lapsen tuijotus ahdistaa.

Vierailija
4/11 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua naurattaa aikuiset jossain metrossa, jotka töllää.

Toisaalta on mukava ottaa sellanen vihanen ilme, työntää niskaa 10cm eteenpäin ja oikeen tölläämällä töllätä takasin. Niin kauan että kääntää katseensa pois.

Vierailija
5/11 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kuule voida. Lapset saavat katsoa mihin suuntaan haluavat, sillä lailla he oppivat.

Ymmärrätkö, että jos et opeta sun lapselles hyvän ja huonon käytöksen eroa, se ei opi käyttäytymään eikä kukaan sitten pidä hänestä. Mä väitän, että lapsivastaisuuden kasvu johtuu siitä, että lapsista on nykyään tosi vaikea pitää, koska he eivät osaa käytössääntöjä.

Jos joku päivä ventovieras ärähtää sun lapselle asiasta, jonka oot omaa tyhmyyttäs sallinut, se on sun syytä, jos lapsi hämmentyy ja ahdistuu. On parempi äitinä ja isänä oikoa lapselle mutkat suoriksi näissä asioissa, eikä sitten tarvitse närkästyä, jos joku irvistää sun tuijottelevalle tenavalles.

Vierailija
6/11 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla voisitte opettaa, ettei junassa/metrossa/ratikassa juosta ja kiljuta eestaas, ravintolassa ei mennä muiden pöytiin tuijottamaan ja norkoilemaan jne. Ei tosiaankaan mikään ihme, että niin moni inhoaa lapsia.

Vierailija
7/11 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan asiaa täällä kirjoitetaan. Vaikea sitä on huonokäytöksisestä lapsesta tykätä. Miettikää nyt millaisen inhoreaktion huonotapainen aikuinenkin saa aikaan.

Hyvät tavat kaunistavat, sanotaan.

Vierailija
8/11 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö, että jos et opeta sun lapselles hyvän ja huonon käytöksen eroa, se ei opi käyttäytymään eikä kukaan sitten pidä hänestä. Mä väitän, että lapsivastaisuuden kasvu johtuu siitä, että lapsista on nykyään tosi vaikea pitää, koska he eivät osaa käytössääntöjä.

Jos joku päivä ventovieras ärähtää sun lapselle asiasta, jonka oot omaa tyhmyyttäs sallinut, se on sun syytä, jos lapsi hämmentyy ja ahdistuu. On parempi äitinä ja isänä oikoa lapselle mutkat suoriksi näissä asioissa, eikä sitten tarvitse närkästyä, jos joku irvistää sun tuijottelevalle tenavalles.

Sinustako on ok irvistellä lapsille????? Ole hyvä ja katso sinne peiliin ennen kuin alat muita haukkumaan!! Itse olet ihan yhtä lapsellinen!

Vierailija
9/11 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voida. Onko sussa jotain poikkeavaa? Otan osaa.

Vierailija
10/11 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se _ahdista_ jos lapsi tuijottaa, se _ärsyttää_! Eikä ole mitään lapsivihaa jos osoittaa, että X ja Y ovat asioita, joita ei kannata tehdä, koska ne ärsyttävät. Kyllä lapset kestävät (kaipaavat) ohjeistusta ja neuvontaa, isommat jo perustelujakin.

Vierailija
11/11 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole mun lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme