Miksi AV:lla luullaan, että lyhyet naiset ovat erityisesti lyhyiden miesten perään?
Hei! Lyhyet naiset tietävät millaista on lyhyen ihmisen elämä. Ei kovin helppoa. Miksi ihmeessä juuri he haluaisivat itseään lyhyempiä lapsia lyhyen miehen kanssa?
Kommentit (13)
Tyhmät olettaa asioita. Kaikenkokoiset ihmiset etsivät sopivaa kumppania ja toiset löytävät itselleen sopivan ja toiset eivät. Se vaan riippuu niin monesta muustakin asiasta kuin pituudesta muttä nämä yhteen teemaan keskittynet jankkaajat eivät näe sangon laitojen yli sieltä pohjalta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuon sait päähäsi?
Olen lukenut täällä keskusteluja. Lyhyet miehet kyselevät kenelle he kelpaavat ja aina kehotetaan etsimään seuraa lyhyistä naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuon sait päähäsi?
Olen lukenut täällä keskusteluja. Lyhyet miehet kyselevät kenelle he kelpaavat ja aina kehotetaan etsimään seuraa lyhyistä naisista.
Minä olen nähnyt vain niitä keskusteluja missä väitetään että vain pitkä mies kelpaa.
Olen joskus täällä kommentoinut, että olisi mukavaa jos omat lapset olisivat itseä pidempiä eivätkä tarvitsisi esimerkiksi autolla ajamiseen erillisiä apuvälineitä. Silloin sain myllytystä pinnallisesta suhtautumisestani. Mutta kuinka monen haaveena on oikeasti elää sillä tavalla, että esimerkiksi kaupassa pakastealtaan pohjalta ruokia saadakseen joutuu pyytämään aikuisena toisilta apua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuon sait päähäsi?
Minä olen nähnyt vain niitä keskusteluja missä väitetään että vain pitkä mies kelpaa.
Noissa keskusteluissa kumotaan kaikkien niiden naisten väitteet, jotka jotain muuta sanovat. Ja lopuksi irvaillaan naisten pinnallisuudelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuon sait päähäsi?
Noissa keskusteluissa kumotaan kaikkien niiden naisten väitteet, jotka jotain muuta sanovat. Ja lopuksi irvaillaan naisten pinnallisuudelle.
Nää ketjut kiteyttää av:n ”miesvihan” täydellisesti!
99 naista: pituudella ei ole väliä. Mieluiten ei yli kymmentä senttiä itseä pitempi puoliso.
1 nainen: alle 185 cm mies ei käy.
Miehet: KAIKKI naiset haluvat pitkän miehen!!!!! + jykevä leuka, matala ääni, status, raha, pankkiirilääkäri, tasoteoriat, mitä näitä nyt on. Jankuti änkyti.
Ja mikä parasta, näitä pituuteen liittyviä aloituksia tehtaillaan noin kolme viikossa. Sisältö on aina sama.
T: nainen, jolla itseä muutaman sentin lyhyempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuon sait päähäsi?
Nää ketjut kiteyttää av:n ”miesvihan” täydellisesti!
99 naista: pituudella ei ole väliä. Mieluiten ei yli kymmentä senttiä itseä pitempi puoliso.
1 nainen: alle 185 cm mies ei käy.
Miehet: KAIKKI naiset haluvat pitkän miehen!!!!! + jykevä leuka, matala ääni, status, raha, pankkiirilääkäri, tasoteoriat, mitä näitä nyt on. Jankuti änkyti.Ja mikä parasta, näitä pituuteen liittyviä aloituksia tehtaillaan noin kolme viikossa. Sisältö on aina sama.
T: nainen, jolla itseä muutaman sentin lyhyempi mies.
Tätä palsta on täynnä! Naurettavaa ulinaa.
Aika monelle naiselle tuntuu olevan eniten merkitystä sillä, että mies on pidempi kuin mitä itse on. Tällöin luonnollisesti lyhyemmän naisen kohdalla miesvalikoima laajenee ja pitkien naisten unelmamiesten joukko sen kun kapenee.
Vierailija kirjoitti:
Aika monelle naiselle tuntuu olevan eniten merkitystä sillä, että mies on pidempi kuin mitä itse on. Tällöin luonnollisesti lyhyemmän naisen kohdalla miesvalikoima laajenee ja pitkien naisten unelmamiesten joukko sen kun kapenee.
Ei läheskään kaikille. Tuokin on stereotypia.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmät olettaa asioita. Kaikenkokoiset ihmiset etsivät sopivaa kumppania ja toiset löytävät itselleen sopivan ja toiset eivät. Se vaan riippuu niin monesta muustakin asiasta kuin pituudesta muttä nämä yhteen teemaan keskittynet jankkaajat eivät näe sangon laitojen yli sieltä pohjalta.
Hyvin kiteytetty!
Kuinka paljon muka tällaisia kahden lyhyen ihmisen pareja ihmiset tuntevat? Eivät lyhyet naiset lähtökohtaisesti etsi lyhyitä miehiä itselleen.