Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teette tinder-miehille, joista ei kuulu mitään?

Vierailija
23.06.2018 |

Ajattelen, että kyllä miehestä 40+ ikähaarukassa kuuluu jos häntä kiinnostaa. Taas on mulla tinderissä miehiä, joista ei kuulu mitään, pariin pvään. Eli viuhautanko deleteä vai mitä? Tinder-analysoijat nyt paikalle!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ensimmäistäkään viestiä.. ap lisää..

Vierailija
2/12 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää voi mennä kiireisen elämän kanssa nopeasti. Mies on voinut  swaipata sinut oikealle jo vaikka pari viikkoa sitten itse. Mistä sitä tietää vaikka mies olisi nyt ulkomaanreissulla, lapissa vaeltamassa tai jossain muualla tinderin tavoittamattomissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohda ne.

Vierailija
4/12 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai pitääkö siellä keskustella kaikkien mätsien kanssa? Minun mielestäni ei tarvitse, mutta olisi kohteliasta vastata, jos joku lähettää viestin. Niillä miehillä on varmasti muutakin tekemistä kuin roikkua Tinderissä päivät pitkät.

Vierailija
5/12 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka itse lähestyisit?

Vierailija
6/12 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan viikon ja sen jälkeen poistan mätsin. Olen huomannut, että siellä miehet jotka ovat aidosti kiinnostuneita, ottavat kyllä muutamassa päivässä yhteyttä. Ne jotka eivät oikeasti ole kovin kiinnostuneita, eivät ota yhteyttä tai jos laitan itse ekan viestin, niin vastaavat hetken aikaa ja keskustelu päättyy siihen. En siis käytä noihin ehkä-kiinnostuneisiin enää aikaa, vaan odotan sen viikon miehen aloitetta, sitten poistan. Ja voin kertoa, että olen aloittanut monta kertaa viestittelyn ja aina sama juttu. Tiedän mistä puhun.

Vierailija
7/12 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kutoselle. Jopa ihastukseni poistin, koska ei saanut viiteen päivään uutta viestiä aikaiseksi. Siis uudelleen lämmitetty tinderöinti. Eli delete viuhuu sitten! ✌👍

Ap

Vierailija
8/12 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mies jolla ei ole muuta tekemistä ja sisältöä elämässään kuin istua kotona kännykkä kourassa päivystämässä Tindessä on jo vähän epäkiinnostava.

Kiinnostavat miehet tekee jotain elämällään.

Vierailija
9/12 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan v.ttu.

Mitähän sun elämälle pitäs tehä ku oikein pohdit mitä tehdä tindermiehille...

Vierailija
10/12 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan viikon ja sen jälkeen poistan mätsin. Olen huomannut, että siellä miehet jotka ovat aidosti kiinnostuneita, ottavat kyllä muutamassa päivässä yhteyttä. Ne jotka eivät oikeasti ole kovin kiinnostuneita, eivät ota yhteyttä tai jos laitan itse ekan viestin, niin vastaavat hetken aikaa ja keskustelu päättyy siihen. En siis käytä noihin ehkä-kiinnostuneisiin enää aikaa, vaan odotan sen viikon miehen aloitetta, sitten poistan. Ja voin kertoa, että olen aloittanut monta kertaa viestittelyn ja aina sama juttu. Tiedän mistä puhun.

Voi luoja.

Ootsä aikuinen vai 14v..?

Mahtavaa analyysiä elämän sisällöstä...

Vierailija
11/12 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että muutaman kuvan ja esittelytekstin perusteella voi vielä kovin paljon kiinnostua. Ettehän ole edes jutelleet. Se kiinnostus selviää sitten treffeillä, siihen asti on hakuammuntaa.

Vierailija
12/12 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aikalailla 50:50 aloittelen keskusteluja matchieni kanssa. Itse poistan matchin silloin, kun ollaan jo juteltu, mutta sitten hänestä ei kuulukkaan mitään yli viikkoon. Olen todennut, etten ole silloin ollut tarpeeksi kiinnostava/sopiva tai sitten on niin kiireinen, ettei vastapuolella ole aikaa edes kuulumisia kysyä, joten ei hänellä luultavasti ole oikeassakaan elämässä aikaa minuun tutustua.