Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vaikea on nainen joka kertoo itsekkin olevansa vaikea?

Vierailija
23.06.2018 |

Omien kokemuksien mukaan aivan lapsen asteelle jäänyt... eli ei mikään vaikea vaan ihan mahdoton.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. En toki ole jäännyt millekään asteelle, mutta minulla on Asperger, ja olen ajoittain saatanasta (muiden mielestä). Omasta mielestäni olen lähinnä _oikeassa_.

Vierailija
2/20 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vaikea. Vaikea ja traumaattinen lapsuus, hylkäämisiä, rakkaudettomuutta. Olen ollut takertuva, opin siitä ulos ja nyt olen etäinen ja torjuva. En kommunikoi kunnolla, toisia luen rivien välistä väärin, ja loukkaannun herkästi. Myös pitkävihainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vaikea. Vaikea ja traumaattinen lapsuus, hylkäämisiä, rakkaudettomuutta. Olen ollut takertuva, opin siitä ulos ja nyt olen etäinen ja torjuva. En kommunikoi kunnolla, toisia luen rivien välistä väärin, ja loukkaannun herkästi. Myös pitkävihainen.

Miten voidaan vaihtaa yhteystiedot? Olen prikulleen samanlainen ja samalla taustalla.

Vierailija
4/20 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata sekaantua ellei ole masokisti 👍

M31

Vierailija
5/20 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa täällä. Pitkä terapia takana, eipä hyvältä näytä.

Vierailija
6/20 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen todella vaikea. en hyväksy muita enkä itseäni.

Vierailija
7/20 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata sekaantua ellei ole masokisti 👍

M31

Harvempi meistä on tyrkyllä, etenkään jos itsekin tiedostaa ongelmansa - kuten tässä ketjussa.

Vierailija
8/20 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän itsekin olevani todella vaikea ihminen. Anoreksiasta toipuva, epävakaa, temperamenttinen, helposti loukkaantuva. Hyvin ailahtelevainen.

Vierailija
9/20 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen. En toki ole jäännyt millekään asteelle, mutta minulla on Asperger, ja olen ajoittain saatanasta (muiden mielestä). Omasta mielestäni olen lähinnä _oikeassa_.

Tosikko?

Vierailija
10/20 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakan kyseessä ei ole narsisti. Jos olisi, niin hän valittaisi, miten vaikeita kaikki muut paitsi hän itse ovat.

Vierailija
11/20 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosikko?

Sitäkin ajoittain. Myös itsekeskeinen, aistiyliherkkä, omissa maailmoissani ja stressaantuneena räjähdysherkkä. Ja oikeassa - omasta mielestäni :(

Vierailija
12/20 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pers härö?

Vierailija
13/20 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pers härö?

Kuka?

Vierailija
14/20 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pers härö?

Kuka?

Se vaikea nainen

Vierailija
15/20 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/20 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen helppo!

Vierailija
17/20 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkako vaikea? Erittäin vaikea. Tosin jos hän on tiedostanut vaikeutensa, niin toivoa on. Vielä vaikeampia ovat ne, jotka eivät itse tajua olevansa vaikeita, vaan luulevat, että kaikissa muissa ihmisissä on vikaa.

Vierailija
18/20 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosikko?

Kas kun ei rehti, suoraselkäinen ja keskustelukykyinen?

Vierailija
19/20 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota ihmisiin helpolla, en osaa tai en jaksa kertoa omista asioista kellekään joten maholliset ongelmat kasaantuvat sisään ja saatan joskus tiuskia läheisille. Olen myös hyvin varma omista asioista, en siis ole ajattelematon ja tee päätöksi tuosta noin vain. Jotkut hermostuu siitä kun en halua mennä heidän ehdottamalla tavalla tai heidän suunnitelmat eivät sovi minulle, sori, olen päättänyt jo miten käytän tämän päivän. Ja jos tiedän jostakin asiasta 100 prosentin varmuudella jo 'kaiken' en luovuta väittelyssä helpolla. Tiedän että olen vaikea joskus, mutta on tosi vaikeeta muuttaa tälläsii piirteitä.

Olen muutenkin omissa maailmoissa koko ajan joten saatan näyttää vihaiselta ja kyllästyneeltä, mutta mulla on oikeestaa aina hauskaa.

Vierailija
20/20 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää. Voi olla, että joku on saanut hänet näin uskomaan. Miehenikin yrittää välillä luoda tuollaista kuvaa minusta, mutta ei mene läpi. Ja vakavasti kysyessäni mies on itsekin todennut, että oikeastihan olenkin aika rento tyyppi... Se on sellaista miesretoriikkaa, jolla ei välttämättä ole kovin paljon pohjaa todellisuudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi