Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ei anna katsoa jalkapallon mm-kisoja

Vierailija
23.06.2018 |

Kisat pelataan kerran neljässä vuodessa ja ovat minulle tärkeät kuten jalkapallo muutenkin. Vaimo ei sitä kuitenkaan ymmärrä ja käskee sammuttanaan telkkarin. Kun en suostu hän tulee raivoten ja sammuttaa telkkarin ja piilottaa kaukosäätimen. Olen kuitekin yrittänyt järjestää yhteistä aikaa ja tänäänkään en ole yhtään peliä vielä katsonut kun olemme puuhanneet kaikkea muuta. Nyt tämä oli kuitenkin jo liikaa. Onko teillä muilla näin myös?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda vaimoa.

Ensiksi kuitenkin, kun vaimo haluaa katsoa jotain, niin viskaa telkkari pellolle.

Sinkkumies

Vierailija
2/16 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet vaimosi valinnut.

Minä täällä yksin katson kisoja kun en ole miehille kelvannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia katson kisat yksin, lähes jokaisen pelin. En kestäisi jos joku puoliso olisi nillittämässä minun vapaa-ajanviettovalinnoista.

N35

Vierailija
4/16 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jalkapallo on noin tärkeä, mikset osta omaa?

Vierailija
5/16 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on laite millä voi kirjoittaa internettiin, on sinulla laite jolla voit katsoa peliä.

Vierailija
6/16 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eukko pihalle

Vierailija
7/16 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vässykkä. Sido vaimo patteriin kiinni ja katso fudista ;)

Sinkkumies

Vierailija
8/16 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
9/16 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pubiin katsoon.

Vierailija
10/16 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita puhua sen kanssa rakentavasti asiasta. Taitaa olla sitä määräilevää sorttia se sun vaimos.

Vierailija
11/16 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen katsonut paljon kisoja ja katson vastakin. Kiva, että otteluita on vielä runsaasti jäljellä. Pelit vielä paranee, kun joukkueet vähenee. Finaaliin valmistaudun sitten kunnolla.

Vierailija
12/16 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet joka kerta pubiin ja kauanko sitten kantti kestää.

Vierailija
13/16 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ratkeaa kun ostat toisen telkkarin. Meillä mies katsoo makkarissa urheilua kun itse katson olkkarissa mieleisiä ohjelmia.

Vierailija
14/16 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kysymys. Onko teillä lapsia, minkä ikäisiä? Miten työnjako sujuu lastenhoidon ja kotitöiden suhteen? Jos kyse on tilanteesta, että jätät kaiken kotiin ja lapsiin liittyvän vaimon harteille kisojen takia, vaimo on ihan oikeutetusti vihainen. Toki ainoa ratkaisu ei ole se, että et katso kisoja. Jos kisat ovat sinulle tärkeät, sano se vaimolle ja lupaa vastaavasti, että järjestät vaimolle yhtä paljon vapaata aikaa lapsista ja kotivelvollisuuksista kuin kisojen katsominen vie sinulta. Neuvotelkaa molempia tyydyttävä kompromissi. Ja sitten myös pidät oman osasi sopimuksesta viimeistä piirtoa myöten, niin vastaava järjestely onnistuu toistekin.

Kysy muutenkin, millä tavalla kisojen katseleminen on pois vaimoltasi ja vaikuttaa hänen olemiseensa, ja kuuntele vastaus. Ehdota silloinkin sopivaa kompromissia. Jos taas mitään kunnollista syytä vaimon käytökselle ei ole, silloin hänen käytöksensä on epäreilua.

Vierailija
15/16 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Meillä mies saa katsoa kaikki pelit ja muutkin tv-ohjelmat, jotka kiinnostavat. Ei toinen voi tuolla tavalla rajoittaa toisen elämää. Itsekin haluan omaa aikaa, joten suuttuisin, jos joku puuttuisi siihen. Luen kirjaa, katson nettisarjoja, puhun puhelimessa, vietän aikaa itsekseni....siihen ei onneksi puutu kukaan!

Vierailija
16/16 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataa vaimolle Hay day tabletille, niin hän pysyy kiireisenä. Osta lisäksi jotain superfoodia ja tee vihersmoothieta. Vai onko hän enemmän Happy Joen perään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan