Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut Suomi24-treffeillä kuusi vuotta eikä kukaan ole käynyt katsomassa profiiliani saatikka kirjoittanut minulle

Vierailija
23.06.2018 |

Tosin en ole itsekään tehnyt yhtään aloitetta. Ikää tulee 30 ja pakkohan tässä on siirtyä ulkomaille paremmille apajille.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kuvaa ja tekstiäkin vain vähän ja siinäkään en juuri itsestäni kerro mutta silti aina joku käynyt katsomassa ja välillä tulee viestiäkin.Itse laitan viestejä ja joku vastaa takaisin ja joku toinen tas ei.Suurin osa kirjoittelee hetken ja sitten ei yhtäkkiä vasta enää viesteihin tai poistetaan/piilotetaan profiili.

Kuvaani en minäkään nettiin laita mutta se saa nähdä muuten jos niikseen tulee. Itselläni on siellä että elämänkumppani mutta silti suurinosa on varattuja seksin vonkaajia jotka flirttaa tai laittaa viestiä.

Olen siis nainen. Kumpikis ap on?

Vierailija
22/28 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät ettei kukaan käy profiilissa jos sulla ei ole plussapakettia? Vain plussalaiset näkevät kuka käynyt profiilissa. Katson kyllä myös kuvattomat vierailijat mutten vastaaa heille koskaan.

Kyllä plussatonkin näkee määrät siinä etusivulla mutta ei näe kuka on käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se sama aloittaja, joka yhdessä ketjussa jankkasi, ettei laita kuvaa?

Ja et maksakaan? Varmaan et myös halua kertoa itsestäsi mitään? Etkä tietenkään käy kenenkään profiilissakaan.

Markalla saa markan tavaran. Tyhjällä saa tyhjää. Miten voit olla hämmästynyt tästä?

24/28 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vaikka minulla oli kolmekin kuvaa niin ei siellä profiilissa kukaan vieraillut

Mulla oli yksi julkinen, ja pari muuta piilossa jonka sai näytille kun pyytää. Hyvin kävi kuhina, ja naiset tykkäsi että kuva oli ajanmukainen, eikä 10 vuotta vanha.gbv

Ihan uudet kuvat oli. Ei vain ole kiinnostava ulkonäkö niin ei käy kuhina

Vierailija
25/28 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Kerro nimimerkkisi ni minä käyn vierailemassa kun olen nyt onlinessa.

26/28 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Kerro nimimerkkisi ni minä käyn vierailemassa kun olen nyt onlinessa.

Ei ole enää profiilia

Vierailija
27/28 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan varmasti on joku käynyt sun profiilissa  jos itse käyt aktiivisesti muiden ja sulla on plussapalvelu. Mä katson kaikki mun sivulla kävijät. Mitä enemmän itse liikkuu sitä enemmän klikkauksia.

En käy muiden profiilisivuilla enkä käytä nettitreffeihin lantin latia, eli ei ole plussapalvelua.

Valinta tuokin. Ole sitten yksin...

No kerro miten plussapaketti auttaa löytämään seuraa kun kukaan ei vastaa viesteihin.

Sulta puuttuu se kuva. Mä haluan kyllä nähdä kuvan.

Mutta kun en laita kuvaa nettiin :)

Valinta tuokin. Vastakkainen sukupuoli tekee sukunnin murto-osassa päätöksen laittaako viestiä vai ei. Ilman kuvaa olet poikkeuksetta ulkona.

Miksi vaivautua tanssimaan toisten pillien mukaan kun kerran naapurimaissa on niin paljon paremmat apajat? Katson vielä kesän yli tätä pelleilyä ja varaan risteilyn joskus elokuun lopussa.

Miksi sitten pelleilet? Saatanallinen itku kun kukaan ei tule kotoa hakemaan. Näkisit vähän vaivaa niin ehkä joku kiinnostuisikin.

Todennäköisesti joku tanssittaa sua pillinsä mukaan sillä risteilyllä elokuun lopussa ja sanoo aamulla heipat, vai luulitko että laivalle mennään vaimoa etsimään?

Mitä sitten ehdotat? Että minun pitäisi hakea joku hänen kotoa?

Olen törmännyt siihen ennen että pitäisi olla baarilompakkona eikä se ole tähänkään asti toiminut.

Vierailija
28/28 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi yksinäisyys johtua myös ap:n viehättävästä luonteesta joka kyllä välittyy varmaan profiilista samoin kuin näistä viesteistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän