Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa lasten takia, kärsimystä

Vierailija
23.06.2018 |

Ei läheisyyttä, puhetta, sekstailua, yhteistä tekemistä. Välttelyä yms yms. Ajattelin aiemmin olevani naimisissa niin kauan että lapset kasvaa isoiksi, mutta nyt alan huomata että ei tämä ole enää tervettä. Ei siis enää tehdä edes perhereissuja, lomamatkoja tms. yhdessä koko perheellä. Kuljetaan aina lapset ja toinen vanhempi vain mukana. Miksi siis enää jatkaa yhdessä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä jos yrittäisitte korjata liittonne? Vai menittekö naimisiin, hankitte lapsen ja sitten päätitte olla kommunikoimatta? 

Vierailija
2/19 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mitä vaan muuta, mutta älä syyllistä lapsia. Olin pieni kun isä selitti jollekin sukulaisille että ottaisi eron jos lapsia ei olisi. Mietin sitten lapsuuteni että pahan isän huono olo on minun syytäni. Ota vaikka ero, mies on noissa tapauksissa valitettavasti vain siittäjä. Keskity lapsiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meillä. Erottiin vuosi sitten. Yksin olin aina kotona ja reissussa Yritin puhua ja pyytää miestä mukaan. Ei tuolla kiinnostanut mikään. Ei hotellireissut, ei kävelylenkit, ei ravintolat, keikat. Nyt exällä on uusi suhde ja viipottaa ties missä. Syy oli ettei miehellä kiinnostanut minun seura. Ero oli pelastus.

Vierailija
4/19 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, huono suhde myrkyttää koko elämän ja vie ilon kaikesta. Täällä sentään vielä lomaillaan yhdessä, lasten takia, mutta koko ajan vaan v.tuttaa. Läheisyyttä ja seksiä ei ole ollut vuosiin ja tuskin tulee enää olemaankaan. Kymmenisen vuotta pitäisi vielä sinnitellä, mutta se käytännössä se tarkoittaa että oma elämä on aikalailla ohi. No eipä tää kärvistely ja parisuhdelusiminenkaan miltään elämältä tunnu.

Vierailija
5/19 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä jaksan kärvistellä vaikka tuttaa koko homma, mutta nykymeno on sellaista että pelkään myös lasten jo ahdistuvan tästä kylmyydestä.

Vierailija
6/19 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama meillä. Erottiin vuosi sitten. Yksin olin aina kotona ja reissussa Yritin puhua ja pyytää miestä mukaan. Ei tuolla kiinnostanut mikään. Ei hotellireissut, ei kävelylenkit, ei ravintolat, keikat. Nyt exällä on uusi suhde ja viipottaa ties missä. Syy oli ettei miehellä kiinnostanut minun seura. Ero oli pelastus.

"Ei tuota kiinnostanut mikään."

"Syy oli, ettei miestä kiinnostanut minun seurani."

En kestä, kun oma äidinkieli on noin hukassa!

Vierailija
7/19 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei läheisyyttä, puhetta, sekstailua, yhteistä tekemistä. Välttelyä yms yms. Ajattelin aiemmin olevani naimisissa niin kauan että lapset kasvaa isoiksi, mutta nyt alan huomata että ei tämä ole enää tervettä. Ei siis enää tehdä edes perhereissuja, lomamatkoja tms. yhdessä koko perheellä. Kuljetaan aina lapset ja toinen vanhempi vain mukana. Miksi siis enää jatkaa yhdessä?

Jestas sä olet tyhmä. Opetat siis lapsillesi että on ihan ok ettei  pariskunnalla ole mitään yhteistä tekemistä ja silleen pilaat niidenkin tulevat parisuhteet.

Pelkästään lasten takia ei ikinä kannata jatkaa kuollutta liittoa. Never.

Vierailija
8/19 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tilanteessa hankalinta on etten tiedä miksi vaimo on niin tympääntynyt, eikä se kerro. Välttelee jne. Seksittömyyden voin vielä ymmärtää jotenkin (toki sekin ahdistaa), mutta muukin elo aivan kuin olisin joku vastenmielinen hyypiö jolle voi puhua ja käyttäytyä kuin lystää. Ja se kun puhutaan vain lapsille ja lasten kautta... miksi se ei sitten eroa?

Vierailija
9/19 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen, huono suhde myrkyttää koko elämän ja vie ilon kaikesta. Täällä sentään vielä lomaillaan yhdessä, lasten takia, mutta koko ajan vaan v.tuttaa. Läheisyyttä ja seksiä ei ole ollut vuosiin ja tuskin tulee enää olemaankaan. Kymmenisen vuotta pitäisi vielä sinnitellä, mutta se käytännössä se tarkoittaa että oma elämä on aikalailla ohi. No eipä tää kärvistely ja parisuhdelusiminenkaan miltään elämältä tunnu.

Täällä kohtalotoveri täysin samanlaisessa tilanteessa samoin tuntemuksin.

Vierailija
10/19 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa tilanteessa hankalinta on etten tiedä miksi vaimo on niin tympääntynyt, eikä se kerro. Välttelee jne. Seksittömyyden voin vielä ymmärtää jotenkin (toki sekin ahdistaa), mutta muukin elo aivan kuin olisin joku vastenmielinen hyypiö jolle voi puhua ja käyttäytyä kuin lystää. Ja se kun puhutaan vain lapsille ja lasten kautta... miksi se ei sitten eroa?

Miksi sinä itse et eroa?

Vierailija
11/19 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä itse et eroa?

Rakkaus tai ajatus että sitä voisi vielä olla estää

Vierailija
12/19 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai ymmärrät ettei tilanne oo lapsille millään tasolla ihanteellinen? Lapset aistii kyllä vaikka yrittäisittekin piilotella. Kasvoin tämmösessä perheessä, ja oisin ollu ikionnellinen et vanhemmat ois eronnu. No eivät oo vieläkään eronneet ku päättivät vielä pyöräyttää meidän muiden ollessa jo teinejä kaks lasta liittonsa "pelastamiseksi". Eipä oo pelastunu yhtään ja edelleen siellä on hyvin ankeaa käydä. Kotoa lähdin heti kun siihen oli mahdollisuus juurikin vanhempien takia. Nyt oon asunu nelisen vuotta omillani enkä mistään hinnasta tohon luukkuun palaisi.

N19

Vierailija
13/19 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä itse et eroa?

Rakkaus tai ajatus että sitä voisi vielä olla estää

Haluaisin nähdä vaimoni iloitsevan elämästä. Toki mielellään siten että olen osa hänen elämää. Enkä halua sitoa ja tukahduttaa häntä....

Vierailija
14/19 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa mun panna teijän miehiä jos ette ite jaksa niitä! Musta olisi tosi kiihottavaa muhinoida varatun perheenisän kanssa, mutta en haluais rikkoo perhettä. "Salasuhde", jossa vaimolle olis ok (mies luulis pettävänsä), olisi aivan älyttömän kiihoittavaa! Missä asutte?

Vierailija
15/19 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion jättää eropaprut jos tulee vuosi seksittä täyteen. 3 kk mennyt nyt.

Vierailija
16/19 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman päätöksen tein 5v sitten.... eli joko lähdet heti tai et ollenkaan.

Vierailija
17/19 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata - lasten takia yhdessä jatkaminen on ehkä huonoin syy ikinä. Lapset eivät ole tyhmiä, ne tajuavat ja aistivat huonon ilmapiirin ja kärsivät siitä. Me teimme aikanamme sen virheen, että pitkitimme toimimatonta liittoamme vuosia "lasten takia", että heillä olisi "ehjä koti". Sitten kun lopulta erosimme, lapset sanoivat, että meidän olisi pitänyt erota paljon aikaisemmin. 

Vierailija
18/19 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman päätöksen tein 5v sitten.... eli joko lähdet heti tai et ollenkaan.

Siis ero jos toinen ei ole kolmeen kuukauteen halunnut seksiä vaikka pieni lapsi perheessä? Huh

Vierailija
19/19 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata - lasten takia yhdessä jatkaminen on ehkä huonoin syy ikinä. Lapset eivät ole tyhmiä, ne tajuavat ja aistivat huonon ilmapiirin ja kärsivät siitä. Me teimme aikanamme sen virheen, että pitkitimme toimimatonta liittoamme vuosia "lasten takia", että heillä olisi "ehjä koti". Sitten kun lopulta erosimme, lapset sanoivat, että meidän olisi pitänyt erota paljon aikaisemmin. 

Kaverini 5 v (!) poika oli sanonut äidilleen että "miksi ette eronneet aiemmin, en kestänyt kun sinä ja iskä vaan huusitte ja heittelitte tavaroita" Tuon poikarukan koko elämä oli ollut tuollaista syntymästä asti, kunnes vanhemmat erosi kun oli 5 v. Nyt tällä mammalla ja papalla on ollut useita uusia rakkauksia kierroksissa, vaikka erosta on vain vuosi.

Onneksi tämä lapsi sentään ymmärsi jotain hyvästä lapsuudesta, varmaan kavereiden ja sukulaisten kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän