Miksi mies
Ottaa niin ruman vaimon ettei halua tämän kanssa seksiä?
Kommentit (14)
Koska vaimo edustaa mihelle muutakin kuin seksikumppania. - Tosin ei se seksin haluaminen tai haluamatta jättäminen ole kiinni vain kumppanin ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Idiootti Ap!
Miten niin idiootti? Meillä mies otti minut, ruman vaimon ja nyt ei sitten seksiähslua joten kai se mun rumuudesta johtuu.
Kun luulee, ettei saa parempaakaan.
Kunnes eräänä päivänä asema esim. työssä paranee ja luulot itsestä kovenee, niin johan lentää vanha muija pihalle ja tilalle vaihdetaan parikymppinen pimpo.
Se on tämä alfa-beeta-dilemma se.
Otti sinut, koska sai sinut helposti. Ja otti vaimon, koska halusi lapsen. Lapsi on nyt saatu. Tämän olet itse kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Otti sinut, koska sai sinut helposti. Ja otti vaimon, koska halusi lapsen. Lapsi on nyt saatu. Tämän olet itse kertonut.
Olisi hän jonkun muunkin saanut. Seurusteli silloin toisen kanssa ja olihan niitä naisia sitä ennenkin. Ei oikein logiikkaa ottaa vaan siksi että joku tekee lapsen.
Usein vaimo hankitaan ylläpitämään kotia ja jopa elättämään miestä.
Kaikki naiset kuitenkin haluavat vaimoksi, joten ole onnellinen siitä, että onnistuit.
Mitä ihmeen väliä tällä nyt enää on, kun kerran olette päättäneet erota?
Vierailija kirjoitti:
Miksi asioita ei saisi pohtia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi hän jonkun muunkin saanut. Seurusteli silloin toisen kanssa ja olihan niitä naisia sitä ennenkin. Ei oikein logiikkaa ottaa vaan siksi että joku tekee lapsen.
Mä veikkaan, että se ei silloin alussa vaan kehdannut yrittää päästä susta enää eroon. Kun yhtäkkiä ilmaannuit sinne torppaan kaikkine kimpsuinesi ja kampsuinesi ja olit jo luopunut asunnostasikin.
Se oli varmaan hämmentynyt koko tilanteesta ja sitten se sopeutui siihen, mies kun on. Vaimo kuin vaimo. Ja lapsenhan se ensisijaisesti tahtoi, sä kelpasit synnyttäjäksi siinä kuin joku toinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan, että se ei silloin alussa vaan kehdannut yrittää päästä susta enää eroon. Kun yhtäkkiä ilmaannuit sinne torppaan kaikkine kimpsuinesi ja kampsuinesi ja olit jo luopunut asunnostasikin.
Se oli varmaan hämmentynyt koko tilanteesta ja sitten se sopeutui siihen, mies kun on. Vaimo kuin vaimo. Ja lapsenhan se ensisijaisesti tahtoi, sä kelpasit synnyttäjäksi siinä kuin joku toinenkin.
Mä en tuonut tänne kuin vaatteeni ja oma asuntohan mulla oli kauan vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki saa pohtia. Luulisi vaan, että sulla olisi nyt hieman akuutimpaa pohdittavaa. Kuten että mihin muuttaa ja miten elättää itsensä eron jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki saa pohtia. Luulisi vaan, että sulla olisi nyt hieman akuutimpaa pohdittavaa. Kuten että mihin muuttaa ja miten elättää itsensä eron jälkeen.
Enhän mä itseäni pysty elättämään, yhteiskunnan elätiksi joudun jäämään.
Idiootti Ap!