Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osoittaako teininne mitenkään rakkautta? Stressaan tätä jonyt...

Vierailija
23.06.2018 |

Taaperon halit ovat niin ihania, etten niistä luopuisi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta erilaillahan se ilmenee :)

Vierailija
2/5 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taaperon halit ovat menneet, mutta tilalle on tulleet möreän teinin karhumaiset halit. Joskus tulee vielä läpällä syliin (15 vuotta), vaikka olen rutkasti pienempi. Ja hätätilassa äitiä ja isää tarvitaan, esim. sairaalassa.

Surin samaa aikoinani, kunnes tarkkailin yhden viikonlopun siskoani ja hänen teinipoikiansa. Rakkaus näkyy pienissä asioissa. Ohimennen saatettiin klikata, tuuppia äitiä hellästi jne. Lisäksi autettiin ottamaan astiita, sellaista arkista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani ei ole missään vaiheessa lakannut halaamasta. Nyt jo 20-vuotias.

Vierailija
4/5 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinityttö 16-vuotias. Vain haikeudella muistelen haleja. Hän sanoo, ettei halua halia perheenjäseniä. Mummonsa oikein pyytää häneltä haleja. Teini ei haluaisi halata, mutta joskus menee itsensä pakottaen kiukkuisen näköisenä.

Hän on ainoa, joten kai tottunut siihen, että on siinä parhaassa asemassa. Ei tarvi pitää asemiaan yllä. Siitä kai johtuu. Näin olen itseäni ruostunut myös, sillä myös minä olen ainoa enkä tykkää halia kuin miestäni ja haluaisin sitä teiniäni( muttei se halua).

Vierailija
5/5 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 17-vuotias poikani halaa ja suutelee poskelle joka päivä. On tottunut tekemään niin pienestä pitäen. Sen lisäksi nostelee leikillään suurena ja vahvana minua ja isoäitejään. Tottakai kehomme hänen voimiaan silloin. Hän näyttää jättiläiseltä 150-senttisen mummonsa rinnalla.

Tottakai teinillä palaa välillä päre herkästi mutta se kuuluu normaaliin kehitykseen. Ihmisen aivot ovat valmiit vasta 25-vuotiaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan