Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies vei viimeisenkin kaverin... ei saa enää lähteä mihinkään

Vierailija
22.06.2018 |

Olen hiukan yli parikymppinen ja minulla ei juurikaan ole ystäviä. Paras ystäväni alkoi seurustelemaan uuden miehen kanssa ja ei lähde enää mihinkään. Mies ei anna lupaa mennä ja aloittaa järjettömän riitelyn, joten kaverini antaa periksi kaikessa. Viettävät jokaisen hetken kahdestaan, ja mies roikkuu mukana silloinkin jos ehdotan vaikka kahvilla käyntiä. Ystäväni ei siis saa mennä mihinkään yksin, onko tämä muka normaalia?! Sinne meni viimeinen ystäväni.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi suhde ei  todellakaan ole normaali.

Vierailija
2/6 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joa vaikka kysyn että käydäänkö terassilla, niin kysyy aina mieheltä ja yleensä sitten se mies sieltä automaattisesti jopa päättää mihin terassille ollaan kaikki menossa, vaikka häntä ei ole edes kutsuttu...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista kontrollia ettei ole tervettä. Ystäväsi kannattaa juosta ja kovaa. Tuon vaikutuspiirissä on pian niin isosti solmussa, ettei seuraa kuin huonoa.

Vierailija
4/6 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joa vaikka kysyn että käydäänkö terassilla, niin kysyy aina mieheltä ja yleensä sitten se mies sieltä automaattisesti jopa päättää mihin terassille ollaan kaikki menossa, vaikka häntä ei ole edes kutsuttu...

Ap

Onhan se sun kaverisi kutsunut miehensä. Ehkä se oletkin sinä, joka on mistasukkainen ja kontrolloiva?

Vierailija
5/6 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä kieltänyt naistani näkemästä kavereitaan vaan kehotin näkemään.

Nainen valitti etteivät kaverit soita enää hänelle kun alkoi seurustelemaan kanssani ja minä kehotin soittamaan itse.

Nainen itse tuli aina töistä suoraan kotiin kanssani oleskelemaan.

Suhteen päätyttyä olinkin alistava kahlitsija narsisti.

No hyvä että mun rahat ja ostamat lahjat kelpas vielä eron jälkeenkin.

Vierailija
6/6 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onhan se sun kaverisi kutsunut miehensä. Ehkä se oletkin sinä, joka on mistasukkainen ja kontrolloiva?

Kaverini ei kutsu, vaan mies kutsuu itse itsensä ihan joka paikkaan. Jos mies jää yksin hetkeksikin kotiin, niin rähjää ja tappelee ja viestittelee/soittelee taukoamatta. Mihinkään ei saa lähteä ilman häntä/ kysymättä lupaa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi