Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni outo fetissi

Huolestunut vaimo
22.06.2018 |

Apua auttakaa!! Mieheni paljasti minulle eilen makuuhuoneen puolella oudon mielihalunsa vai kutsutaanko sellaista fetissiksi.
Hän haluaa leikkiä koiranpentua sängyssä!? Minun pitää rapsuttaa häntä korvan takaa ja kehua häntä hyväksi pojaksi. Mies harkitsee kaulapannan hankkimista..
Onko tämä normaalia? Apua kaivataan..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä

Vierailija
2/6 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, sielun kumppani! Oma mieheni kertoi tästä pari vuotta sitten ja olihan siinä aluksi sulattelemista...että oma mies nyt sellaista kun on aina ihan tavallinen suomalainen mies ollut eikä normaalista seksistäkään ole valittanut, lapsiakin meille on kaksi tullut ja naimisissa oltu viisi vuotta pian. Olihan siinä vaimolla totuteltavaa kun kaulapantoja alkoi kertymään ja kaikenlaisia nahka juttuja mutta nyt oon jo ihan sinut asian kanssa kun on ihana mies muuten :)voimia sulle !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaatko apua rapsuttamiseen vai kaulapannan valintaan?

Mitä väliä sillä on, onko se normaalia? Se on sun mies ja teidän parisuhde.

Vierailija
4/6 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne halut siitä vähenee kun kerrot pennullesi että käytät eläinlääkärillä kastraatiossa.

Toisaalta, hauska näky kun ukkeli nuolee omis pallejaan :)

Vierailija
5/6 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätä miehesi ja osta itse se kaulapanta. Uskoisin että tuon fetissin tunnustaminen sinulle oli suuri asia miehellesi. Kaulapannan ostamalla osoittaisit, että välität hänestä yhä vaikka hänellä tällainen fetissi onkin. Eikä tämän tietenkään tarvitse tarkoittaa sitä, että jokaiseen seksikertaan/jokapäiväiseen elämään tarvisi kuulua tämän fetissin toteuttaminen kun sinä et kuitenkaan näytä siitä syttyvän. Keskustele asiallisesti miehesi kanssa tästä aiheesta ja sopikaa jonkinlaiset rajat niin, että seksielämänne pysyisi molempia tyydyttävällä tasolla.

Vierailija
6/6 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pentusi jo sisäsiisti? Ei kai vaan ala nylkyttää sohvatyynyä, tuhma poika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme