Tyttäreni seurustelee entisen koulukiusaajansa kanssa
Tyttö pääsi kasilta ja kesälomalla on alkanut seurustelemaan pojan kanssa, joka kiusasi häntä ala-asteella. Ei kiusaaminen ollut kovin pahaa, mutta kuitenkin sitä oli ajoittain. Minua kiusattiin ja en kyllä voi uskoa, että suhde on terve.
Kommentit (12)
Sekö on mahdollista? Itse olin poikien kiusaama tyttö ja nyt ikisinkku ja neitsyt 25-vuotias.
No, me nussittiin ysin koulubileissä kiusaajan kanssa, koska kulli kovanahan se oli odottanut mun neitsyyttä ja sen sai.
Kannattaa olla tarkkana. Kuulostaa jännältä alulta.
Vierailija kirjoitti:
No, me nussittiin ysin koulubileissä kiusaajan kanssa, koska kulli kovanahan se oli odottanut mun neitsyyttä ja sen sai.
Millaista kiusaaminen oli?
Enpä ite alkais. Koulukiusaajista kasvaa aikuisena naistenhakkaajia, ainakin oman kokemukseni mukaan.
Inhottava ajatus. Varmaan koko seurustelu sitä, että tyttö yrittää todistella kelpaavuuttaan tuolle kiusaajalle.
Ei ole tervettä muutenkaan seurustella tuossa iässä. Kasvakoot vielä pari kolme vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Inhottava ajatus. Varmaan koko seurustelu sitä, että tyttö yrittää todistella kelpaavuuttaan tuolle kiusaajalle.
Luultavammin kiusaaminen on siirtynyt sängyn puolelle.
Tyttö yrittää päästä suosioon avaamalla saksensa. Poika taas kiittää ja päästelee menemään. Jossain vaiheessa vaatii rusinareikää ja pakottaa nielemään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tervettä muutenkaan seurustella tuossa iässä. Kasvakoot vielä pari kolme vuotta.
Kaksi sataa vuotta sitten olisi jo lapsia.
Käske käyttämään ehkäisyä niin ei lyhyestä suhteesta muistoa jää.
Ehkä he saivat asian puhuttua, sovittua ja hoidettua, ja jos kiusaaminenkin perustui ihastumiseen (kuten aika usein tuossa iässä) niin ehkä se onkin ihan ok.