Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa minua! Työssäni pelkään soittaa noin 50-vuotiaille miehille

Vierailija
22.06.2018 |

Soittelen työssäni ihmisille (ei mitään puhelinmyyntiä, vaan asiallista hommaa, ne keille soitan ovat itse toivoneet soittoa).

Ahdistaa soittaa noin 50-vuotiaille miehille. Mitä paremmassa asemassa oleva mies (esim. joku toimitusjohtaja), sitä enemmän ahdistaa. Pitäisikö mennä työpsykologille?

Oma isäni on tuon ikäinen (tai hän on pian 60 mutta kuitenkin) ja vaikutusvaltaisessa työssä, ja meidän isä-tytär suhteemme ollut hieman hankala. Lisäksi edellisessä työssäni puhelintyössä koin seksuaalista ahdistelua miehiltä. Näillä asioilla voi olla osuutta asiaan.Pelkään,että he ajattelisivat ääneni kuullessani jotenkin seksuaalisesti. Ja yritän miellyttää helposti ihmisiä. Mitä paremmassa asemassa (esim. joku varakas johtaja) sitä enemmän yritän miellyttää. Tämä on aivan kauheaa ja mielenterveyteni pettää kohta :(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa.... itse olen puhelinpalvelussa töissä ja kaikista mukavimmat asiakkaat ovat olleet vähän vanhempia miehiä. Kamalimpia ovat olleet keski-ikäiset naiset jotka tiuskivat ja äyskivät.

Vierailija
22/25 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä soita vaan vaihda "työsi" johonkin oikeaan. Toivoo 5-kymppinen mies joka inhoaa tuollaisia kusipää tyrkyttäjä ämmiä.

Mitä muka tyrkytän, en ymmärrä? 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas ikävä vastaanotto Ap:ta kohtaan. Ja aina sitä "ammattiapuakin" tungetaan vaikka se ei ole taikasauva mihinkään. 

Jos ap:lla on noin pahoja ongelmia isäsuhteessaan, niin ammattiauttaja on oikea vaihtoehto jo tulevaakin ajatellen. Mikä olisi sinun ratkaisu asiaan?

Vierailija
24/25 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä soita vaan vaihda "työsi" johonkin oikeaan. Toivoo 5-kymppinen mies joka inhoaa tuollaisia kusipää tyrkyttäjä ämmiä.

ap

Vierailija
25/25 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sinä tiedät työsi, mutta me lukijat emme tiedä. Ilmeisesti siitä syystä joku kirjoittaja tunsi tarvetta rähjätä.

Unohda koko juttu.