Michaela Söderholm on aivan uskomattoman kaunis!
Aivan tajuttoman kaunis nainen, varsinkin noissa sen juhannuskuvissa! En ole ennen oikein ymmärtänytkään tätä upeutta.
Kommentit (35)
Kauneus on katsojan silmässä. Tavallinen hyvin hoidettu ja laitettu tyttö , ei erikoisen kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja aloituksen pointti oli?
Mene vaihteeksi huutelemaan tällaisia vaikka kadulle.
Tekikö hyvää? Kateus ei ole kiva tunne.
Olisin halunnut vastauksen kysymykseeni mikä aloituksen pointti oli. Mutta koska ap ei sitä kertonut, oletan että pointtina oli saada naiset kateellisiksi. Ja nythän minä osoitin olevani kateellinen, joten ap on varmasti tyytyväinen. Mitä pahaa on siinä että joku vastaa toisen tarpeeseen? Olen oikeasti aika hyväsydäminen ihminen, kun teen tällaisia palveluksia, mitä moni muu ei tekisi. Heikkouksiaan ei moni uskalla tuoda julki.
Kiitos! :)
Vierailija kirjoitti:
En kans ymmärrä näitä aloituksia. Jokainen on sen näköinen kun on. Mulle on ihan sama onko ihminen kaunis, ruma tai jotain siltä väliltä.
Tavallisen näköinen, perusnätti nuori nainen, ei kaunis tai kaunotar.
Vierailija kirjoitti:
Moi Michaela
Älä nyt ääliö kuvitte, että tällä palstalla olis ainoatakaan edes lähelle noin kaunista naista. Tehän olette rumia, lihavia, moniongelmaisia, ilkeitä ja syrjäytyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle näytin tuon linkitetyn kuvan ja kommentoi, että ärsyttävän näköinen. Kiva...Minä nimittäin muistutan tuota naista :D
No just. Eroapa miehestäsi ja lähe mun kanssa deiteille. Jos luonnekin on upea, niin kohtelisin sinua niin kuin kalleinta aarrettani.
AP
On syytä olla niitä maalisimpiakin aarteita jos tollasen tytön haluat💰💲👜👠💸💳
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmässä. Tavallinen hyvin hoidettu ja laitettu tyttö , ei erikoisen kaunis.
Samaa sarjaa Minttu Räikkösen kanssa. Viimisen päälle laitettuna nätti kun mikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekikö hyvää? Kateus ei ole kiva tunne.
"kateus ei ole kiva tunne" eli tiedät, miltä kateus tuntuu? eikö sinun silloin pitäisi ymmärtää niitä, jotka tuntevat myös kateutta, eikä veetuilla heille?
Hahah mua naurattaa nää kateelliset naiset.. mitä vttua?? :D
N26
Itse käyn kuumana Adrianaan.. näyttää todella kauniilta eikä yhtä feikiltä.
https://www.instagram.com/p/BhdasoVn7E8/?hl=fi&taken-by=adrianagerxhalija
Livenä on tosi tavallisen näköinen nuorinainen.
No on kaunis. Katsot liikaa netin kuvia ja aikakausilehtien kansia. Et erota muokkaamatonta muokatusta. Kuka tahansa voi luoda itselleen muokatun instan.
musta toi on vaa perusnätti..