Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sadesuoja vaunuissa päällä hyvälläkin säällä

27.04.2006 |

Tosi usein huomaan katukuvassatyönnettävän vaunuja, joissa on sateensuoja päällä vaikka sää olisi aurinkoinenkin. Miksi ihmeessä??? Minkätakia niitä käytetään vaikka sateesta ei olisi tietoakaan?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt nimenomaan kopallisista vaunuista vai esim. kuomurattaista? Mulla on kuomurattaat, joissa on makuupussi. Laitan siihen päälle sadesuojan sen takia, että se suojaa myös jalkoja tuulelta yms. Lapsen jalkojen päällä on siis pelkkä makuupussi ja sadesuoja.

Vierailija
22/23 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän neiti se ei nimittäin sisällä nuku. Tosin sadesuojaa en kyllä pidä vaunujen päällä. Kun ilmat tästä vielä lämpenee, niin täytyy varmaan siirtää vaunujen koppa parvekkeen lattialle kaiteen taakse että on vähän varjossa.' '

Mutta en kyllä lähtisi sadesuojalla suojaamaan vaunuja haalistumiselta, enkä myöskään sohvaa, sohvan suojuksella...käyttöönhän ne on ostettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tarkoitan kopallisia vaunuja. Juuri niitä ns. duo-mallin vaunuja olen nähnyt missä on kova koppa ja siinä päällä vielä sadesuoja. Yleensä sieltä sateensuojan alta kyllä on pilkottanut jotkut iki-vanhat vaunut, eli todennäköisesti moni muukin haluaa vaan piilottaa vanhat rumat vaunut/rattaat sadesuojan alle. :/ Aika tyhmää minusta. Vauva vaan kärsii huonosta ilmanvaihdosta, kun äiti on turhamainen. Ei siinä minusta mitään pahaa ole, jos vaunut on vanhat. Ei kaikilla ole varaa eikä haluakaan upottaa omaisuuksia vaunuihin ja se on minusta ihan Ok.