Mitä joukkuetta kannatat futiksen mm-kisoissa?
Minä kannatin ennen eilistä Argentinaa. Nyt en oikein tiedä mitä kannattaisin kun Argentina ei vissiin enää etene pitemmälle.
Kommentit (39)
Kroatia! Iha vaan koska siellä matkustaneena tykkäsin kovasti maasta ja ihmisistä :)
Islantia! Sympaattinen minimaa taistelee urheasti isompiaan vastaan. :)
Argentiinaa mutta kerran siitä ei nyt tullut mitään niin nyt sitten Venäjää.
Ranskaa, Saksaa, Portugalia ja Senegalia :)
Koska Hollanti ei pelaa kisoissa, niin kannatan Tanskaa. Ovat hiukan samankaltaisia maita ja kansoja. Kivoja ja rentoja ihmisiä molemmissa.
Olen myös entinen Argentiinan kannattaja. Eilisestä ottelusta tuli paha mieli erityisesti Messin takia. Minusta hän on sympaattinen.
Nyt harkitsen jopa Tanskan tai Saksan kannattamista, vaikka Saksa ei ole perinteisesti kuulunut suosikkeihini ollenkaan. Katsoin äsken Brasilian ottelua ja tajusin olevani kyllästynyt noiden perinteisten katolilaisten maiden jalkapallokulttuuriin teatraalisuuksineen.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Olen aina kannattanut Englannin maajoukkuetta ja toivon heille näissä kisoissa menestystä. Hyvännäköinen, vaarallinen nuori joukkue heillä nyt ja viimeinkin kaikista riippakivistä, kuten Rooney, päästy eroon. Lisäksi symppaan Ruotsia ja Islantia.
kannatan huuhkajia, kuten jokainen kunnon suomalainen.
Seuraan ympäri vuoden tosi paljon jalkapalloa ja on tosi vaikea päättää ketä kannatan, koska tykkään hyvistä yksilöistä. Brasseilla on ehkä eniten sellaisia, joista tykkään, joten ehkä heitä. Tykkään Coutinhosta, Firminosta, Jesuksesta ja Marcelosta. Harmittaa, ettei Oscaria valittu kisoihin.
Venäjä voittaa vielä koko kupin :p
Pallo menee just sinne mnne putin haluaa ku hakkeroi kaikki jalkapallot kännykällään.
..tosta voisi muuten tehdä hyvän pelin kännykkään.... pelaamalla kuin putin joka koettaa kääntää palloa vaikka fysiikan lait kuinka protestoivat. Putin kontrolloin palloa riippumatta kuka potkii..
Kolumbiaa olen kannattanut aina 1990 kisoista asti. Ihastuin tuolloin Carlos Valderraman hiustyyliin ja maalivahti Rene Higuitan pelaamiseen ikäänkuin liberona. Se vasta oli värikäs ryhmä. Andres Escobarin murha vain vahvisti tunnesidettäni tuohon joukkueeseen.
Senegal! Vähän vaihtelua futiskehiin :D