Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joita ärsyttää se että muut viettävät juhannusta, mutya itse et voi viettää?

Vierailija
22.06.2018 |

Sitten vielä se että kettuillaan eli v--ttuillaan päin naamaa esittfmällä tahalleen kuinka hauskaa heillä on ja pölöttävät koko ajan mitä aikovat tehdä, minne ovat menossa ja kerskailevat sillä kuinka paljon se maksaa. Itseä potuttaa ja ärsyttää suunnattomasti kun ei ole muuhun varaa kuin pysyä kotona neljän seinän vankina ja ostamassa kaupasta perus ruokaa. Yhtään ei ole mikään juhlafiilis, vaan tekee mieli lyödä joakista vastaan tulijaa joka vain vähänkin näyttää iloiselta ja hyväntuuliselta. Pahinta kuitenkin oettä sitten juhannuksen jälkeen alkaa se varsinainen pölinä. Kerrotaan missä oltiin, mitä tehtiin ja miten hauskaa heillä oli aina siihen pisteeseen asti että tekee mieli juosta ulos ja hypätä alas sillalta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä pyörit hölmöissä piireissä.

Ei mulla tuollaista ole.

Mä oon kuitenkin koko jussit töissä, eikä kukaan kuittaile.

Vierailija
2/13 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Voin myöntää, etten jaksa viettää mitään juhannusta tänä vuonna. Tulintänne kstsomaan onko ketään paikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä, olen iloinen muiden puolesta. yllä niitä jusseja tulee vielä minullekin. Ensi vuodeksi on suunnitteilla kunnon kinkerit. Viime vuonna juhlimme kivalla intiimillä porukalla. 

Jos tuntuu, että vuosi on liian pitkä aika odottaa, niin suunnittele rapujuhlat tai kekri valmiiksi. Ja joulu ja uusi vuosi ovat siinä sen jälkiin.

Toki juhannus on paras juhla, en kiistä. Mutta muitakin tulee ja menee.

Vierailija
4/13 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täällä taitaa olla hiljaista. Tuo läskijankkaaja vain paikalla.

Vierailija
5/13 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ihme asenne sulla.

Ootan innolla ja haluun kattoa suomesta, mitä kukakin jussina tekee. Itsehän en tee mtn, kun ei ole rahaa ja paska fiilis. Sain sentään hyvää juhannusta - toivotuksen txtviestinä. :D

Vierailija
6/13 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, ihme asenne sulla.

Ootan innolla ja haluun kattoa suomesta, mitä kukakin jussina tekee. Itsehän en tee mtn, kun ei ole rahaa ja paska fiilis. Sain sentään hyvää juhannusta - toivotuksen txtviestinä. :D

Somesta*

Vierailija
7/13 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siksi, että sinä oot köyhä, muut ei saisi juhannusta myöskään viettää, ei siitä innostua eikä puhua?

Köyhyyteen voi vaikuttaa vaan vähän, mutta idiotismiin voi huomattavasti enemmän...

Vierailija
8/13 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeroiduin jo itse koulussa kun kesäloman jälkeen piti aina kertoa missä kaikkia oli loman aika käynyt, mitä kaikkea oli tehnyt ja oliko käynyt ulkomailla. Minua nolotti aina hirveästi kertoa että olin kököttänyt koko kesän kotona ja kinunnut aina äitiltä että jos ei päästä edes mummolaan, niin ostetaan edes jätskit ja kävellään uimarannalle. Nykyään v--tuttaa ja tuntuu jotenkin ulkopuoliselta jokaikinen loma-/juhlakausi kun milloin ihmiset juhlii joulua, milloin juhannusta, milloin ollaan syys- ja hiihtolomilla ulkomailla, milloin käydään laivalla tai elokuvissa jne. Pää ei vain kesta että ihmiset kuittailee ja ovat onnellisia.

Vierailija
9/13 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeroiduin jo itse koulussa kun kesäloman jälkeen piti aina kertoa missä kaikkia oli loman aika käynyt, mitä kaikkea oli tehnyt ja oliko käynyt ulkomailla. Minua nolotti aina hirveästi kertoa että olin kököttänyt koko kesän kotona ja kinunnut aina äitiltä että jos ei päästä edes mummolaan, niin ostetaan edes jätskit ja kävellään uimarannalle. Nykyään v--tuttaa ja tuntuu jotenkin ulkopuoliselta jokaikinen loma-/juhlakausi kun milloin ihmiset juhlii joulua, milloin juhannusta, milloin ollaan syys- ja hiihtolomilla ulkomailla, milloin käydään laivalla tai elokuvissa jne. Pää ei vain kesta että ihmiset kuittailee ja ovat onnellisia.

Sulle on näköjään jäänyt tosi pahat traumat, jos otat muiden hehkutuksen vielä kuittailunakin.

Viime juhannus oli esim ihan paras kun lillu paljussa mökillä. Nyt paska ilmakin, ei huvittanut ees mökille lähteä.

Vierailija
10/13 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo , ei ole rahaa lähteä minnekään, lisäksi kesä flunssa päällä, lomakin pilalla. Täällä kökin ja pyörin netissä, katon telkkaa jne. Onneksi on huono keli, ei ihan niin paljoo vituta. 

Vierailija
11/13 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juhannusta pitäisi jotenkin viettää? Päivä muiden joukossa.

Vierailija
12/13 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi juhannusta pitäisi jotenkin viettää? Päivä muiden joukossa.

No kas kun joillekkin se ongelma ei ole siinä ettei itse juhannusta vietäkkään, vaan siinä että muut viettävät. Oikeastaan olisi parempi jos kukaan ei viettäisi juhlia vaan kaikki keskittyisivät ihan omiin arkiaskareisiinsa.

Vierailija
13/13 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttä jus sunkanltaiset hapannaamaiset tyypit. Voisitte pysyä piiloissa koloissanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme