Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veljeni oli koko lapsuuden perheeni sylkikuppi ja nyt äiti itkee ja ihmettelee, kun poika ei pidä yhteyttä!

Vierailija
22.06.2018 |

Kiistää mitään kaltoinkohtelua tapahtuneenkaan, samoin isä. Vituttaa. Olen 32 vuotias, veli on 40vuotias ja muistan että veli sai usein selkään ihan pikkuasioistakin, tyyliin siitä että sinä päivänä satoi vettä eikä äiti pääsyt mattopyykille. Nyt veli vaimoineen ei ole missään tekemissä vanhempieni kanssa enkä ole saanut antaa heidän osoitettaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha :D Mun isä välillä soittelee mulle että miksi veljeni ei vastaa puhelimeen, no miksiköhän...

Ei vaan tunnu itse tajuavan millainen alistava kusipää on lapsilleen ollut, ei vaikka suoraan sanoisi.

Vierailija
2/6 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on ihan sama tarina, tosin siskonsakin on aika häiriintyneesti veljeään ja minua kohtaan käyttäytynyt. Äitinsä oikein soitteli jossain vaiheessa mun vanhemmille, esitti tietysti niin viatonta ja surullista ja yritti saada meidän osoitetta tietoonsa. Onneksi mun äiti näki läpi eikä antanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kännissä itkin veljelleni miten pelkään hänen vihavan minua, veli halasi ja sanoi ettei ole ikinä pitänyt minua syyllisenä vaikka olinkin se hemmoteltu tyttö . Veljeni on ihana ihminen. joka ei ansainnut kohteluaan!

Ap

Vierailija
4/6 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan sanonut äidillesi suorat sanat?

Vierailija
5/6 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olethan sanonut äidillesi suorat sanat?

Olen yrittänyt, mutta kun kiistää kaiken tapahtuneen ! Neljännen luokan koulukuvassa veljellä on puoli naamaa mustana, kun seisoi isän tiellä ja isä tyrkkäsi seinää päin mutta äidin mukaan tätä minun todistamaani tapahtumaa ei ole ikinä käynyt vaan veli kompuroi ihan itse. 

Ap

Vierailija
6/6 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama, äiti ihmettelee etten ole hänen kanssaan tekemisissä. Pahimman luokan narsisti, jolle minä olin se "musta lammas" lapsistaan. Sisaruksilla tietysti aivan erilainen muisto lapsuudesta, joten eivät hekään ymmärrä. Kaiken kielsi kunnes laitoin välit poikki. Siitä 3vuoden päästä olisi halunnut puhua asioista mutta turha itkeä enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme