Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö teilläkin näin

onneks sinkku
22.06.2018 |

ukko ryppää ja tuijottaa jaltsukilpailuja koko juhannuksen kun ulkona sataa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Futista voi katsoakin, mutta ei ryyppää ja osallistuu yhteiseen tekemiseen kyllä.

Vierailija
2/10 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Illat ja yöt kyllä juonee olutta ja pelaa, mutta päivät tehdään yhdessä asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jää kotiin yksin. Minä, äitini ja lapset lähdetään mökille maalle <3. Ei halua tulla mukaan kun minä eikä muutkaan tykkää kun se ryyppää, ja telkkua ei mökillä ole ja netti ei pyöri kunnolla. Äitini rakastaa kokkaamista, minä en, joten hän pitää huolen ruokapuolesta ja minä tiskaamisesta. Täydellinen, rauhallinen viikonloppu tulossa <3.

Vierailija
4/10 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole käyttänyt alkoholia kahteentoista vuoteen. Juuri tuossa suunnitteli, että lähtee kuopuksen kanssa frisbeegolffaamaan. Illalla savustetaan kalaa, haetaan vasta-ainekset ja saunotaan. Ehkä katsotaan futistakin (häntä ei niin kiinnosta). Huomenna pidetään perheen Lintsi-päivä.

Vierailija
5/10 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni olisi entinen jos moista harrastaisi.

Vierailija
6/10 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, kun täällä mainitsen, ettei mieheni käytä ollenkaan alkoa, tulee alapeukkua. Jännä ilmiö. Juomista paheksutaan, mut juomattomuutta pidetään ylimielisyytenä.

Vierailija
7/10 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ryypätään molemmat ja katsotaan jalkapalloa. Lyödään vetoa keskenämme ja syödään herkkuja. Uskokaa tai älkää niin meillä on hauskaa. Ollaan jo lähes viiskymppisiä ja tämä "ryypiskely" tapahtuu vain silloin tällöin.

Aikuiset lapset tulee ehkä käymään.

Vierailija
8/10 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et Ap liittyisi miehesi seuraan?

Vierailija
9/10 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mun mies ei katso jalkapalloa (enkä mäkään).

Vierailija
10/10 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ukko lähti taas salille. Kuolaa siellä varmasti salipimatsuja. Alkanut nyt kulkea useita kertoja viikossa :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi