Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita pitkähiuksisia joilla paljon kaksihaaraisia?

Vierailija
21.06.2018 |

Mulla siis hiukset puoleen selkään, värjätyt ja tykkään myös lämpökäsitellä koska on rumaa lainetta muuten hiukset. Hiuksissa paljon kaksihaaraisia, oikeastaan aina kun kasvaa olkapään yli. Nyt olen siirtynyt kasviväreihin että saa nähdä miten tulevaisuudessa vaikuttaa kaksihaaraisiin. Ei mun hiukset täyttä hamppua ole. Alimmat hiukset hyväkuntoiset, vaan päällihiukset hamppua. Oon jo hieman yli 40v rttå sekin voi vaikuttaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se haittaa, päinvastoin tukkahan on paljon paksumman näköinen.

Vierailija
2/12 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä oon miettinytkin, että ihan terveenä olis hiukset ihan lirut ja ilman tuuheutta. Kampaajat vaan ei tykkää kaksihaaraisista ja haluaa leikata aina sen 15cm pois. Aina ollut sama juttu.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mä oon miettinytkin, että ihan terveenä olis hiukset ihan lirut ja ilman tuuheutta. Kampaajat vaan ei tykkää kaksihaaraisista ja haluaa leikata aina sen 15cm pois. Aina ollut sama juttu.

ap

Siksi en kampaajalla käykään.

Vierailija
4/12 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo pitkähiuksisia joilla tuuheat hiukset, niin kyllähän niitä kaksihaaraisia löytyy melkein jokaiselta. Oon ajatellut tästä kasvattaa vielä pidemmäksi hiukset.

ap

Vierailija
5/12 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla puolipitkät hiukset ja olen löytänyt päästäni jopa seitsenhaaraisen! Tuo muistaakseni ennätys. Kampaajalla käyn kerran 10 vuoteen, muuten leikkaan itse hiukseni. Varmaan tuo syynä.

Vierailija
6/12 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Ne kaksihaaraiset eivät "tuuhenna hiuksia". Päinvastoin. Ne rikkovat hiukset ja saavat sen päästä palan putoamaan pois ja siis entisestään ohentavat latvoja. Ja kaksihaaraiset  eli halkeamat hiuksissa myös etenevät kohti hiuksen juurta, jolloin aina vaan isompi osa hiuksesta hapertuu pois, ellei vaurioitunutta kohtaa leikata pois.

Ja se "ruma laine" johtuu osin juuri siitä, että hiuksissa on liikaa kuivunutta ja hapertunutta ja katkeillutta tavaraa.

Vierailija
7/12 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kaksihaaraiset väheni huomattavasti sillä, että lopetin hiusten värjäämisen. Lämpökäsittelen hiuksiani ehkä kerran tai pari kuussa, mutta aina käytän suoja-ainetta. Hiuslaatu liukas, ohuehko ja laineikas. Viimeksi kävin kampaajalla elokuussa 2017, ja nyt kun katsoin olkapään yli ulottuvien hiuksiani latvoja, piti ihan ettimällä ettiä kaksihaarainen. Aikaisemmin niitä oli ihan kauheasti melkeinpä kuukausi leikkuun jälkeen.

T. N24

Vierailija
8/12 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko noita hiuksia itse leikata vai pitääkö mennä kampaajalle?

Vierailija
9/12 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellinen siis ap. Ja miten leikata jos suurin vaurioitunut hius on lyhyempi kuin alimmat hiukset? Ei varmaan tasaamalla? Vai?

ap

Vierailija
10/12 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä nyt kaikki tietää, miten saksia käytetään.

Ja kysehän on vain hiuksista, ei mistään elämää suuremmasta!

Vierailija
11/12 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niitä kaikille pitkähiuksisille tulee. Käsitellyihin hiuksiin tietysti enemmän. Mulla on käsittelemättömät hiukset, joita hoidan ainoastaan luonnonkosmetiikkashampoolla ja ruokaöljyllä, ja niissäkin on melko paljon kaksihaaraisia. Oon kyllä kampaajalle menossa.

Vierailija
12/12 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei. Ne kaksihaaraiset eivät "tuuhenna hiuksia". Päinvastoin. Ne rikkovat hiukset ja saavat sen päästä palan putoamaan pois ja siis entisestään ohentavat latvoja. Ja kaksihaaraiset  eli halkeamat hiuksissa myös etenevät kohti hiuksen juurta, jolloin aina vaan isompi osa hiuksesta hapertuu pois, ellei vaurioitunutta kohtaa leikata pois.

Ja se "ruma laine" johtuu osin juuri siitä, että hiuksissa on liikaa kuivunutta ja hapertunutta ja katkeillutta tavaraa.

Tämä. Hassua, että joku välttelee kampaajaa, koska "leikkaavat aina liikaa". Käykää useammin, niin ei joka kerta tarvi leikata sitä 15cm pois

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi