Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Instagram-kysymys, alottelija ihmettelee

Vierailija
21.06.2018 |

Kun siis... Näkyy olevan kaiken näköistä "who unfollowed me" - appia ja jotain lueskelin ettei tyyppi jota lopetan seuraamasta saa tietää että lopetin. Niin eikös hän nyt selkeästi näe että olen poistunut hänen seuraajistaan? Seuraajamäärä väheni yhdellä ja minun nimi poistui sieltä listalta. Eikö? Tietenkin jos hän osaa etsiä. Ja tässä tapauksessa kyllä osaa :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä jatkoa... Jos estän tyypin mutten lopeta seuraamasta näenkö hänen päivityksensä mutta hän ei minun? Vai miten se menee

Vierailija
2/6 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä jatkoa... Jos estän tyypin mutten lopeta seuraamasta näenkö hänen päivityksensä mutta hän ei minun? Vai miten se menee

Estäessä poistut seuraajista.

Vierailija
4/6 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikös hän nyt selkeästi näe että olen poistunut hänen seuraajistaan? Seuraajamäärä väheni yhdellä ja minun nimi poistui sieltä listalta.

Jos on paljon seuraajia, niin tuskin juuri kukaan jaksaa selata listaa läpi ja miettiä, kenen nimi puuttuu.

Vierailija
5/6 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eikös hän nyt selkeästi näe että olen poistunut hänen seuraajistaan? Seuraajamäärä väheni yhdellä ja minun nimi poistui sieltä listalta.

Jos on paljon seuraajia, niin tuskin juuri kukaan jaksaa selata listaa läpi ja miettiä, kenen nimi puuttuu.

Tuliko fiksu olo nyt? :D

Vierailija
6/6 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos on niin hullu että jaksaa, niin on parempi pysytellä etäällä myös IRL

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä