Aiotko viettää juhannuksen palstalla?
Kommentit (22)
Luultavasti ellei ihmettä tapahdu ja löytäisin treffiseuraa.
Varmaan osittain vieraiden välillä.
Vierailija kirjoitti:
toivottavasti löytyu🤗Tinderistäkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
toivottavasti löytyu🤗Tinderistäkö?
Tinderin lisäksi käytössä on myös suomi24, happypancake ja okcupid mutta ei mistään löydy naisseuraa.
Kaikki tän ketjun alapeukuttajat voisi katsoa peiliin. Miksi meillä on näin yksinäisiä ihmisiä?
En todellakaan. Juhannuksena on parempaakin tekemistä.
En vietä erityisesti juhannusta. Ei sitä asuinmaassani muutenkaan juhlita. Normaali työpäivä on perjantai.
En. Toisin kuin normaalisti, jalkaudun juhannuksena aitojen ihmisten pariin.
Jos ei ole muutakaan tekemistä niin miksi ei ajankuluksi. Eikös tämä sitä varten ole.
Joko täällä tai seksichatissa, riippuu tylsistymisen asteesta.
Valitettavasti kyllä. Olen töissä osan ajasta joten en voinut lähteä muiden mukaan reissuun ja festareille.
Itkettää olla töissä, viettää vapa-aika työvuorojen välissä kotona, ja olla yksin juhannuksena.
Sinkku voi hakeutua yksin ihmisten seuraan. Mä olen aina tehnyt niin, enkä ole koskaan ollut yksinäinen.
Saatan käydä vähän kitkemässä ja kastelemassa. Mutta ei siihen koko juhannusta mene
Kotona yksin kyllä mutta en tiedä kauanko palstalla...
Hihnalla menee osa juhannuksesta eli Prisman parissa jos nyt saa mainostaa.
Osittain varmasti. Ensimmäinen viikonloppu mökillä ilman sukulaisia ja vieraita. Mies tekee laituria ja mä nautin teidän ihanasta seurasta ja luonnonrauhasta.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti kyllä. Olen töissä osan ajasta joten en voinut lähteä muiden mukaan reissuun ja festareille.
Itkettää olla töissä, viettää vapa-aika työvuorojen välissä kotona, ja olla yksin juhannuksena.
Minua ei itkettäisi, jos olisi töitä.
Luultavasti