Minkä pitunen nainen on pitkä teidän mielestä?
Ja sanokaa samalla oma pituus. Omasta mielestä +175cm, itse 168cm.
Kommentit (38)
Oon itse 174 ja koen olevani pitkä. Kohtaan harvoin itseäni reilusti pidempiä naisia ja usein olen naisporukoissa kymmenisen senttiä muita pidempi.
Pidän yli 170cm naisia pitkänä. Ei nyt mikään huomiota herättävä, mutta pitkä.
Ehkä joku 185cm alkaa olla pitkä. Itse olen 180cm, enkä tunne itseäni pitkäksi. Varsinkin poikaystävän ja veljieni vierellä tunnen itseni lyhyeksi.
Olen 173 cm ja multa on lukuisia kertoja udeltu, että "kuinka hirveän pitkä sä oikein olet?!". Itse tunnen oloni melko tavallisen pituiseksi. Joskus jos joku itseäni vähän pitempi naisihminen kulkee ohi kadulla, niin katselen ja mietin, että ei tuo nyt mitenkään friikkimäisen pitkältä näytä. Sanoisin, että se mikä on "pitkä" riippuu siitä, kehen verrataan ja esimerkiksi henkilön ryhdistä. Itse pitäisin pitkänä naisena n. 180 cm tai pitempää.
Yli 175 cm pitkät naiset ovat pitkiä.
T. Nainen 180 cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
170-senttinen.
158 cm
Vaikka persjalka ootkin niin 170cm on pitkä ehkä kiinassa tai thaimaassa .
No mutkun mä oon niin hirveen pieni ja mua luullaan 11-vuotiaaks nii six mä nään jo yli 160-senttiset pitkinä naisina omg..mä oon nii pikkunen ja muut naiset nii isooii verrattun muhu omgg
T. Jassu 156cm
hahhahh tää on täyttä totta! Tiedän yhen lappalaisen joka kuvittelee olevansa jotenkin lapsekkaan söpö kun on niin lyhyt. Muija on kuitenkin jo melkein 40v. Ja kun muut on niin ISOJA🤣
Mää oon ~172cm ja poikkeuksetta molemmat sukupuolet, ei vain taskurakettien perässä olevat miehet, sanoo että oonpa pitkä nainen. Kai sitä on liian tottunut kattelemaan maailmaa näistä senteistä kun en kyllä itteäni osaa erityisen pitkänä pitää, ja apuaki tarviin jos haluan kaupan ylähyllyltä jotain. :D Lähinnä jos 11cm korot haluaa jalkaan niin sit jo tunnen itteni pitkäksi, varsinkin kun lähimmät kaverit on 10-20cm lyhyempiä jo ilman niitäki.
175cm ja sen yli olevat naiset miellän pitkiksi. Olen itse tasan 170 cm ja ihme kyllä minua on usein luonnehdittu pitkäksi. Monet ovat luulleet minua oikeaa pituutta pitemmäksi, luulen sen johtuvan hoikkuudesta ha erityisesti pikistä raajoista suhteessa kehon kokoon.
Vasta 180 cm. 170 cm naisia on nykyään hyvin paljon, varsinkin nuoremmissa naisissa. Ennen vanhaan 170 oli pitkä, ei enää.
Kaikki alle keskimitan on lyhyitä ja yli keskimitan pitkiä. Mikä se keskimitta nykyään on 165cm? Naiset on oikeasti älyttömän lyhyitä, siinä mielessä ihmettelen miesten marinaa siitä että naiset haluaa itseään pidempiä miehiä. Miehet on lähes kaikki naisten keskimittaa pidempiä, joten ei mitään hätää, ja jos mies on jopa alle 165cm, niin vielä lyhyempiä naisiakin riittää vaikka miten paljon jotain alle 160cm on paljon.
Minä olen 172cm.
Olen 162-163 cm ja tunnen itseni pitkäksi.
Ehkä jos menee yli 180:n. Silloin alkaa koroilla olla jo mua pitempi (185). Ja mun naiset todellakin käyttää korkeita korkoja.
M44
Riippuu miten itsensä kantaa ja millainen vartalotyyppi on.
Yleisesti pidän 168cm ylittäviä pitkinä naisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Oon itse 174 ja koen olevani pitkä. Kohtaan harvoin itseäni reilusti pidempiä naisia ja usein olen naisporukoissa kymmenisen senttiä muita pidempi.
Olen myös 174 cm ja samat kokemukset. Koen olevani pitkä ja olenkin keskimääräistä pidempi. En ole kuitenkaan huomiota herättävän pitkä ja voin ihan hyvin käyttää korkokenkiä vaikuttamalta ylipitkältä. Korkkareiden kanssa on mukavaa, kun on monien miesten kanssa keskustellessa samalla tasolla. Ei tarvitse katsoa ylöspäin. Koen sen työelämässä ihan oikeasti tasa-arvottavaksi tekijäksi.
Olen 173cm, ja mua usein kuvaillaan adjektiivilla pitkä, mutta tunnen monta itseäni pidempää naista. Olen myös aika hoikka- korostanee pituutta? Ajattelisin että 170cm ylöspäin olevat naiset ovat pitkiä.