Miehen alushousuissa oli vaalea hius!
Itse olen siis tumma. Huomasin laittaessani pyykkiä koneeseen.
Jotain tällaista olen kyllä odottanutkin. Hänestä on tullut ihme jurottaja. Silloin tällöin olen kysynytkin, onko hänellä joku toinen. Väittää aina tottakai olevansa uskollinen.
Taitaapa olla mielenkiintoinen keskustelu edessä, kun tulee töistä.
Kommentit (26)
Jospa hänellä alkaa alapään karvat harmaantua?
Kannattaakohan edes yrittää puhua. Tietää jo etukäteen, millainen show siitä tulee. Sitä ollaan niin rakastavaa isää ja uskollista aviomiestä, jota aiheettomasti syytetään.
Ehkä olisi parasta vain pakata omat ja lasten tavarat ja lähteä ihan ilman mitään selityksiä ja ilmoituksia. Miettiköön tekemisiään juhannuksen yli. Jos edes miettii, kun pääsee nauttimaan uudesta vapaudestaan.
Voipi olla siirtynyt mistä vaan. Meidän hotellihuoneen lattialla oli muutama tumma hius, varmaan siivoojan.
Mulla oli vinksahtaneena suhde naimisissa olevaan mieheen, joka oli tossun alla. Mies eritti paljon tuhnua munastaan kun halaili kanssani parkkipaikalla. Ne pikkarit meni sit pyykkikoriin vaimolle.
Mikäs pikkuhousuntutkija sinä olet, hyi hitto.
Ellei hiusta olisi löytynyt, olisit varma, että hän pettää sinua kaljun naisen kanssa
Kyllähän nyt tommoinen hius voi eksyä alushousuihin jos vaikka käy vessassa, jota käyttää sekä miehet että naiset. Tai sitten ihan vaan pitkähiuksinen mies. Jos molemmat ovat istuneet pöntöllä, on pöntön reunalle voinut jäädä hius, joka sitten lähtee seuraavan mukaan.
Että ensin tutkitaan ja sitten hutkitaan..?
Haistoitko miehesi pikkuhousuja, haisiko pillulta?
Ap taitaa vain odottaa syytä, että voisi lähteä. Nyt sellainen on tarjolla, ja hän pelkää, ettei se olekaan aito syy.
Lähde vain, ap. Miehesi on varmasti onnellisempi ilman sinua.
Vierailija kirjoitti:
Maistoin ja haistoin, pikasen oli pimppieritekatsiketta niissä.
Oliko pitkä hius?
Jos oli lyhyt, se on sitten kananperse-tukka tai miesystävä!
Vierailija kirjoitti:
Ei pikainen haistaminen riitä. Niitä pitää nuuhkia oikein kunnolla ja mielellään myös maistella oikein antaumuksella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pikainen haistaminen riitä. Niitä pitää nuuhkia oikein kunnolla ja mielellään myös maistella oikein antaumuksella!
Jatka. Olen just laukeamassa..tatti kasvaa...
Oletko varma ettei ole oma hiuksesi? Jos olet alkanut harmaantua niin harmaa hiuksesi on voi olla tippunut miehen pöksyihin. Itse ihmettelin vaaleita hiuksia vaatteissani, kunnes tajusin että tummien hiuksieni joukossa on jo useampia harmaita hiuksia ja tietysti ne myös lähtevät päästä kuin muutkin.
Tietysti jos ovat ihan eripituiset kuin omasi niin sitten on ehkä syytä ihmetellä jos sattuu löytymään useammin.
Mun miehen takinkaulus tuoksui kerran ja vähän useemmin hajuvedelle, oli pitänyt takkii työkaveri naisen kaa samassa naulakossa. Kauluksessa huulipunaa, oli kuulemma halannut jotain naista kun sillä oli ollut niin paha mieli ja lohduttanut (mua ei kyl tollai lohduttele), aluspöksyistä löytyi pitkä hius, ei sanonut mitään. Paidasta löytyi myös pitkä hius, oli tarttunut ravintolan tuolilta. jne jne......
Pitihän se arvata, että show siitä tuli. Menin lasten kanssa siskolleni ennen kuin mies tuli kotiin. Kerroin heille tilanteen, ja totta kai he parkuivat koko illan, vaikka kuinka selvitin että epäluotettavan pettäjän kanssa on mahdoton elää.
Mies yritti soitella pitkin iltaa ja laittoi tekstareita, kyseli missä ollaan, mutta en vastannut. Seuraavana päivänä hän sitten tuli kyselemään. Oli olevinaan helpottunut ja rauhoitteli lapsia, valehteli heille viattomana päin naamaa että ei tässä mitään hätää.
Vein hänet sitten eri huoneeseen ja kyselin selvitystä. Oli kuin puulla päähän lyöty, ei muka ole mitään. Jotain vaatteesta irronnutta kuitua tarjosi selitykseksi.
Siinä sitten käytiin läpi kaikki nykyinen ja mennyt. Kaikki mitä hän oli kertonut tyttöystävistään ja sekasaunailloistaan, se kerta kun hän tarjosi naispuoliselle työkaverilleen kyydin kun tämän auto oli muka hajonnut, kaikki juoksut baareissa ja naisten vilkuilut kadulla... niistä tuli yllättävän pitkä lista. Koko ajan minulle tuli selvemmäksi, että en minä tällaisen kanssa halua elää. Olen minä sen verran telkkaria ja nettiä tutkinut, etten ole ihan naiivi pettäjän selityksille.
Mieskin tuli koko ajan punaisemmaksi ja kireämmäksi. Ääni nousi jatkuvasti, koko ajan piti olla käskemässä puhumaan hiljempaa ettei sisko ja lapset kuule. Oli ihan selvää, että hänellä oli jotain salattavaa ja tunnustus oli tulossa kun vähän vielä ruuvia kiristäisi.
No ei hänellä sitten kantti kestänyt, vaan lähti sanaa sanomatta puhisten ulos. Ei edes lapsia hyvästellyt.
Kummaa, miten voi elää vuosia toisen kanssa tajuamatta, millainen hän oikeasti on. Nyt minulle on vihdoin kaikki selvää. Tuo eli ole se hyvä mies, jonka kanssa menin naimisiin. Ei kai ole koskaan ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli vinksahtaneena suhde naimisissa olevaan mieheen, joka oli tossun alla. Mies eritti paljon tuhnua munastaan kun halaili kanssani parkkipaikalla. Ne pikkarit meni sit pyykkikoriin vaimolle.
Taidatkin kertoa miehestäni.
Kyllä se jonkin selityksen sinulle keksii. Ehkä kaverit hauskana vitsinänä hiuksen housuun laittaneet.