Mieheni seksin aikana
Olen huomannut, että mieheni laittaa kätensä yhdynnän aikana oman selkänsä taakse ja selvästi koskettelee itseään jostain... Kiveksistä? Peräaukosta? Välilihasta? Olen vielä suht kokematon näissä hommissa joten en ole viitsinyt ottaa asiaa puheeksi, enkä tiedä tarvitseekokaan. Asia on vain alkanut askarruttamaan, onko muilla tällaisia kokemuksia?
Kommentit (10)
Varmaan haluaa että hyväilisit häntä niistä paikoista, mutta ei kehtaa pyytää.
Yäk! Osta sille anustappi kokoa large. Jos ei ole tullut kaapista?
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen itsekin epäillyt. Pitää ehkä kerätä rohkeutta ja kokeilla, en vain ole ihan varma että mistä pitäisi koskettaa mutta vastaushan tuskin täältä palstalta löytyy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen itsekin epäillyt. Pitää ehkä kerätä rohkeutta ja kokeilla, en vain ole ihan varma että mistä pitäisi koskettaa mutta vastaushan tuskin täältä palstalta löytyy!
Totta turiset! Yhtälailla kuin tieto siitä mistä naapurin Raili-täti tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Niin... Mutta kai sitä voi tykätä _sieltä_ koskettelusta vaikka ei olisi miehiin päin? Tai ainakin toivon näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin... Mutta kai sitä voi tykätä _sieltä_ koskettelusta vaikka ei olisi miehiin päin? Tai ainakin toivon näin.
Pitää paikkansa. Yleensä heittaajat ovatkin ihmisiä ketkä projisoivat omaa seksuaalista epävarmuuttaan tai piilotettua suuntautumistaan muihin.
Tietty voi myös ottaa tukea tai tukea selkääkin.. mutta..
olen ihmetellyt kanssa muutmn naisen kanssa että atsastaessaan ne hivelee toisella kädellä palleja jostakin kumman syystä ja sattumoisin ne on samalta paikkakunnaltakin kotoisin tosin ikäeroa 10v
Sormettaa pyllyään. Joku shemale fetissi sillä on. Kysy?