Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Samsung tarkkailee mua!?!?! Auttakaa!!

Apua!
20.06.2018 |

Mul on siis Samsung Galaxy A3.. ihan hyvä puhelin. Kuitenkin puhelimessa on kaksi selfie kameraa ja vain toinen toimii. Mutta!! Kun soitan puhelimellani jollekkulle niin jos laitan sormen "feikki kameran" eteen niin näyttö muuttuu mustaksi. Tämä on varmaan jokin bugi tuosss vakoilussa. Onko A3 omistajilla samaa? Entä voiko puhelin tarkkailla mua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sulla on joku oletus siinä päällä että kuvaa kun puhut (esim joku automaattinen videopuhelu) tai joku virus tullut. Katso nyt ensimmäiseksi asetuksista mitä siellä on täpättyinä.

Vierailija
2/7 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammuttaa näytön. Eli jos laitat puhelimen korvallesi kamera tunnistaa että kannattaa sammuttaa näyttö virran säästämiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko täää tosissaan kirjoitettu, vaiko trolli?

No, jos ei ole trolli, niin se on ihan puhelimen ominaisuus. Kun puhelin on korvassa kiinni, näyttö menee pois päältä / pimeäksi, jotta korvasta ei tule vahinkoklikkauksia. Kun työnnät sormen siihen kameraan, puhelin luulee, että se on pääsi vieressä.

Okei, taisin kuitenkin haksahtaa trolliin, mutta tiedoksi muillekin. :(

Vierailija
4/7 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on se niin olen tyhmä.. mut jos se oikeasti on joku viirus? :((

Vierailija
5/7 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolololololololololololololololololololollolllllolliiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! En kysy tosissaa!

Vierailija
6/7 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noihin voi vaan antaa asiallisia vastauksia kun eivät kaikki ole perehtyneitä laitteiden ominaisuuksiin.

Ne Jonnet jotka tulevat ilkkumaan ei puolestaan tiedä muusta kuin kännyköistään ja tietokoneistaan. Esim. tyttöystävää heillä ei ole - luuserit!!

Vierailija
7/7 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on valontunnistin. Jos esim. on käytössä se automaattinen kirkkaus, niin tuohon osuva valo määrittelee miten kirkkaana näytetään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi